Gå til innhold

ICE lanserer 300 GB mobilt bredbånd - Norges største datapakke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja her i oljelandet skal vi betale tre ganger mer for en tredjedel av det våre naboland har. Man priser varer og tjenester etter hvor mye befolkningen i de respektive land er villige til å betale. Dette var på pensum i markedsføring på videregående.

Endret av 8DX8QO0Y
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har en teori om at befolkningen har litt Stocholm-syndromet når det gjelder Telenor og Telia. Etter lang tid med misbruk og overgrep, begynner man å få følelser for sin overgriper og forsvarer denne i offentligheten. Fornektelse forekommer også om man får høre at gresset er grønnere på den andre siden (for vår del, landegrensen).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg har en teori om at befolkningen har litt Stocholm-syndromet når det gjelder Telenor og Telia. Etter lang tid med misbruk og overgrep, begynner man å få følelser for sin overgriper og forsvarer denne i offentligheten. Fornektelse forekommer også om man får høre at gresset er grønnere på den andre siden (for vår del, landegrensen).

Flirer

:rofl:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Det verste var da jeg måtte stå oppreist med et tau rundt halsen, i tilfelle politiet prøvde å bedøve oss.

Lenke til kommentar

Det verste var da jeg måtte stå oppreist med et tau rundt halsen, i tilfelle politiet prøvde å bedøve oss.

Hvordan står det til med knipemuskelen der bak etter all mishandlingen? Er det fortsatt vondt, eller får du smertesalve på resept fra legen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Men for å komme tilbake til saken: dette tyder på at ICE mener mer alvor enn jeg trodde med nettet sitt. For å tjene penger på et sånt tilbud må de levere gjennom eget nett. (Hvis ikke, er Telia bedre og billigere enn først antatt.)

Lenke til kommentar

Hjemmeruteren min (fiber via Altibox) kjører gjennom ca. 5 TB per måned, men da fordelt over flere brukere. Et Steam spill som GTA V er på 65 GB, for å gi et innblikk i hva som kan lastes ned. På mobilen min er det begrenset til abonnementet, men det hadde sikkert blitt brukt en del mer om det fantes fri bruk slik som i Danmark.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk klar beskjed av legen: vi amputerer bare hvis du overlever. (Jobber ikke du inne helsevesenet?)

Hjemmesykepleien for nå, så om operatøren din behandler deg tøft, men ikke så hardt at du ender opp på somatisk avd hos ditt sykehjem, kan det hende du får meg på besøk for å bytte stomi om tarmen er gåen, eller smøre brødskiver og koke kaffe til deg om du har blitt så svekket at du ikke får det til selv lenger. :)

On topic: Det er godt å se at ice har lansert 300 GB som sin største pakke. Da får vi håpe at det drysser litt nedover i rekkene også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg er gift med en sykepleier. Hun lovte allerede da jeg traff henne, at jeg skulle skifte bleie på meg. Uansett du har herved tillatelse til å sjekke journalen min, anytime. ;) Sånn at du kan dytte rullestolen min utfor stupet.

Telia har vært greie mot meg, et par ganger lurte hun på om jeg hadde hatt et forhold til dekningssjefen deres.

On topic: mest sannsynlig blir ICE første til å gi ubegrenset data, muligens med hastighetsreduksjon etter et høyt antall GB.

Det finnes allerede et par europeiske operatører som gir ubegrenset data, men de tar til gjengjeld 3-4 kroner for en MMS!

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Mulig ICE vil være først ut med ubegrenset data, men jeg tror ikke det vil skje i nær fremtid. Da skyter dem seg selv i foten. Telenor\Telia ol vil jo sannsynligvis følge etter. 

Hva annet skal ICE tjene penger på? De har vel ikke veldig mye andre produkter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...