Moerk Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) SKUMMEL LANDING (2 versjoner). Bildet er fjernet. Endret 7. april 2018 av Moerk Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 7. april 2018 Forfatter Del Skrevet 7. april 2018 Dette ble litt skumlere enn jeg hadde trodd. v2 og v3 er i hvert fall riktige bilder. Forsøkte å fjerne forsidebildet (via full editor), men det hadde tydligvis ingen effekt. Kan man fjerne hele innlegget og så legge alt inn på nytt? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Du kan slette hele innlegget og starte på nytt, det har jeg gjort ved et par anledninger. Men vi kan jo bare ignorere v1 også Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Artige bilder du viser her . Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 8. april 2018 Forfatter Del Skrevet 8. april 2018 Du kan slette hele innlegget og starte på nytt, det har jeg gjort ved et par anledninger. Men vi kan jo bare ignorere v1 også Som du ser så giddet jeg ikke å fjene hele innlegget. Regner med at neste gang dette skjer . . . Takk for tipset. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 8. april 2018 Forfatter Del Skrevet 8. april 2018 Artige bilder du viser her . Joda og det var det spesielle med hendelsen som gjorde at disse bildene ble lagt ut. Tror det var kun ved to anledninger noe slikt skjedde. Takk for tilbakemeldingen din. Mvh. Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg