Data-Freaken Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 halla... e motherboard det samme som hovedkort?? Lenke til kommentar
Data-Freaken Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 takker... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jøsses, to stk som visste det..... Lenke til kommentar
MRN Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg vet det også, så da blir det tre stk som vet det? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) mainboard kalles det og..tror jeg ellers hadde det blitt mama kort på norsk Endret 13. desember 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Jeg vet det også, så da blir det tre stk som vet det? Klart... nå vil jo alle som leser denne tråden få vite det! EDIT: motherboard, mobo, mainboard, mb, hovedkort, hk... kjært barn har mange navn... Endret 13. desember 2003 av Quietman Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 mainboard kalles det og..tror jegellers hadde det blitt mama kort på norsk Ja, det stemmer vel det! motherboard er riktig det, men det er jo kun ett av mange navn! på dansk heter det "bundkort" eller "moderkort" moder --> mamma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå