merterje Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Jeg har installert Whatsapp både på PC og på min mobiltelefon samt lest litt om det, uten at jeg helt vet hvordan den funker. Skjønner man kan ringe gratis og sende bilder og video, men er man må jo ringe vedkommende opp på telefonen. Kan man da bruke PCen for å se vedkommende eller se bilder/video ? På PCen er det jo ikke noe ikon for Whatsapp, vet ikke hvorfor ? Kanskje jeg kan bruke nettbrettet til det ? Fint om noen kan forklare det ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Video og samtaler støttes vel ikke for desktop versjon/pc. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 WhatsApp til pc/mac er begrenset til å kun støtte chat (meldinger), sende bilder og lydmeldinger. Hvis man skal ringe, så må dette gjøres fra mobilen (vet ikke om tablets støtter å ringe). Hvorfor du ikke har noe ikon for programmet vet jeg ikke. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 7. april 2018 Forfatter Del Skrevet 7. april 2018 Tror jeg skjønner litt. Jeg har visst bare paret mobiltelefonen til PCen. Jeg har nå lastet ned Whatsapp og med ikon ja. Legger ved screenshot av bilde som kommer opp når jeg åpner Whatsapp. Da er det kanskje slik at video/bilder kommer opp når noen sender til meg ? Jeg har ingen kontakter på Whatsapp ennå, så jeg får ikke testet det. Men det er vel slik at for å starte, må man ringes på mobilen og se på PCen ? Men det kom opp følgende melding på skjermen : Java error, men jeg vet ikke om det har noe å si ? Java bruker man kanskje ikke lenger heller etter det jeg har hørt ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Whatsapp er delt mellom mobil og PC-appen. Er ikke verre enn det. På PC kan du bare sende meldinger, men telefonen må være på nett og i nærheten. På mobilappen kan du ringe og gjøre videosamtaler. Det er som skype, bare at de er koblet litt mere sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå