Vasmar1 Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 (endret) Hei! Har fått i oppgåve å tegne en blomst i 3D i programmet Blender. Lurer på om noen kan hjelpe/om det finest noen gode turtorials på det? Har funnet på å lage en blomst, men skal tegne en blomst med fire «firkanta» blader (Ludwigia octovalvis, også kalt «Mexican primrosewillow») SE VEDLAGT BILDE. Har søkt på YouTube, men finner bare for vanlige blomster med masse blader. På forhånd takk! Endret 8. april 2018 av Krigerfirnfield Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Bender eller Blender? Søk opp på youtube. mye der. https://www.youtube.com/results?search_query=3d+blender+flower Lenke til kommentar
Vasmar1 Skrevet 8. april 2018 Forfatter Del Skrevet 8. april 2018 Hei, ja blender. Har søkt opp, men finner ikke noe etter mine behov, uansett, takk! Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 (endret) Du må bryte det ned i enkel geometri. Du kan ikke finne en tutorial på å lage et spesifikt objekt i et spesifikt program. Du må se oppgaven an og finne tutorials på de funksjonene du må utføre. Eks. Extrude, fillet, array, twist, sweep. 3d modellering er ikke bare, bare - spess ikke organiske modeller - og i min begrenset erfaring er blender et uintuitibt møkkaprogram. Når du sier "oppgave" insinuerer du en skoleoppgave mens jeg tviler på at skoler bruker gratis open source programmer somn jeg tror blender er? Det er vel filtypen som er relevant? Endret 19. april 2018 av Invader Zim Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 (endret) Finnes tutorials om det meste - også å lage blomster. Men enig at Blender ikke har spesielt godt brukergrensesnitt - dessverre. I funksjonalitet kan det dog matche mye ( ) Endret 20. april 2018 av Rune_says Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå