Puuma Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg spiller Civilization 2 med en kompis over nettet. Men med en gang jeg starter spillet hopper CPU usage opp på 100% og spillet kilkker etter et halvt minutt (fryser seg) Når jeg så får avsluttet det , detter CPU usage ned til nesten null igjen, slik det var før jeg startet spillet. Dett er meget irriterende. Noen som vet hva som er galt? Har lukket alle andre programmer før jeg startet civ. Lenke til kommentar
riaahater Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Når jeg spiller, går også min på 100 %, men den klikker ikke. Det er egentlig vanlig at den går opp i 100 ved spill, da tenker jeg på spill som f. eks. Delta Force. Min Pentium 4, 2.53 GHZ går opp i 100 %. Men jeg har ikke anelse om hvorfor den klikker... Lenke til kommentar
Puuma Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Civ2 er jo et spill som ikke krever mye. Jeg har P 1,9 GH og 512 Mb ram. Jeg hører at frekvensen på CPU(tror jeg) forandrer seg når jeg går ut og inn av spillet. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hehe, jeg tror det skal godt gjøres å høre en cpu skifte frekvens Lenke til kommentar
Azton Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Men det er ganske normalt at CPU bruken går opp til 100% under spilling. Gjør det på alle spillene jeg kjører. Men hvorfor det fryser vet jeg desverre ikke :/ Lenke til kommentar
andesam Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Civ2 er jo et spill som ikke krever mye. Jeg har P 1,9 GH og 512 Mb ram. Jeg hører at frekvensen på CPU(tror jeg) forandrer seg når jeg går ut og inn av spillet. God hørsel du har da...det er ikke harddisken du hører? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå