iron_knuckle Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Noen av tilbudene deres er faktisk biligere på andre butikker en i julekalenderen så hvorfor godtar dere tilbudene? Bare se i produktguiden. Lenke til kommentar
HP_H Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Noen konkrete eksempler? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg sjekker alle tilbudene jeg får inn mot prisguiden. Hvis noen av tilbudene er dårligere er det fordi noen andre butikker har satt ned prisen rett før tilbudet presenteres. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 I julekalender-tilbudene har det ver inkludert f.eks 128MegaByte minnekort. De er jo ikke med sammen med kameraet i prisguiden. Kan dette være grunnen? Lenke til kommentar
lavik Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Bestilte nettopp dagens tilbud, en "Apacer Mega Steno 2.0" kortleser. Kom på den nette sum av kr 139 (205,- inkl frakt). Syns dette var en meget god pris. Neste på lista koster 244,-. Bedre tilbud skal vel godt gjøres vel? Lenke til kommentar
Jove Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Bestilte nettopp dagens tilbud, en "Apacer Mega Steno 2.0" kortleser. Kom på den nette sum av kr 139 (205,- inkl frakt). Syns dette var en meget god pris. Neste på lista koster 244,-. Bedre tilbud skal vel godt gjøres vel? Ja, det regner jeg som et godt tilbud Men.. er det tilfeldig at det netopp har vert en test av kortleseren? Lenke til kommentar
lavik Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Men.. er det tilfeldig at det netopp har vert en test av kortleseren? Neppe! Men det gjør jo ikke noe. Syns det bare var greit jeg! Fikk litt mer info om den enn det som står på siden til PS Data, eller Apacer for den sakens skyld Lenke til kommentar
Jove Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Neida, helt greit.. Bra det kommer gode tilbud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå