Junk Inbox Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 G6 var veldig interessant for meg. Pen design, god størrelse og kurante specs. Men at de valgte å lage en egen Europa-versjon uten trådløs lading og skikkelig lydprosessor, når USA-versjonen fikk nettopp dette, er uforståelig. Derfor ble det ingen G6 på undertegnede. Kanskje kan de rydde opp i dette nå? Jeg venter på S9+ i posten nå. Jeg er veldig spent på lyden og høyttalerne med Dolby. Den har visst hurtigladning med både kabel og QI. Men tror ikke den er kompatibel med PD.. Bare synd jeg ikke kunne få 128GB modellen hos operatøren min.. Men med SD kort opp til 400 GB så sliter man ikke Lenke til kommentar
Vestlien Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Er vel strengt tatt V30 som er flaggskipet for tiden. Rart ikke det er nevnt i artikkelen.... 1 Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Dette er heldigvis din mening. Har iPhone X, å det er den beste telefonen jeg har hatt! Denne klaginga om leppa er bare tull, du glemmer denne å legger ikke merke til den etter en ukes bruk. Syntes det er rart st noen enda ikke har klart å få brukt hele fronten som skjerm slik iPhone X har gjort, alle andre med leppe har alltid et stort sort punkt/ubrukt punkt i bunnen som kunne vært skjerm. Gleder meg til neste iPhone, håper på større skjerm/ en xl utgave Du synes det er rart at ingen har klart å bruke hele fronten som Apple? Kanskje fordi Apple ikke har beste forbruk av hele fronten? Samsungs Galaxy S8 og S9 har ingen leppe, men likevel høyere screen-body-ratio enn iPhone X. Til tross for at Apple la til det så klarer de altså fortsatt ikke å slå Samsung. Ikke at forskjellene her er store uansett. Og ellers kunne så var det pga Samsungs teknologi Apple endelig klarte å lage en telefon som ikke var helt elendig på dette. Du nevner at du håper de kommer med en XL utgave neste generasjon? De har allerede en. Den heter iPhone 8 Plus. Det er mye ubrukt areal det. Morsomt når et selskap har vært så langt bak så lenge og så kommer med en telefon der de for en gang stiller likt med konkurrentene og så hyller folk dem for det? For all del iPhone X er nok en bra telefon, men den er ikke veldig spesiell, hvertfall ikke på dette området. 3 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Dette er heldigvis din mening. Har iPhone X, å det er den beste telefonen jeg har hatt! Denne klaginga om leppa er bare tull, du glemmer denne å legger ikke merke til den etter en ukes bruk. Syntes det er rart st noen enda ikke har klart å få brukt hele fronten som skjerm slik iPhone X har gjort, alle andre med leppe har alltid et stort sort punkt/ubrukt punkt i bunnen som kunne vært skjerm. Gleder meg til neste iPhone, håper på større skjerm/ en xl utgave Du synes det er rart at ingen har klart å bruke hele fronten som Apple? Kanskje fordi Apple ikke har beste forbruk av hele fronten? Samsungs Galaxy S8 og S9 har ingen leppe, men likevel høyere screen-body-ratio enn iPhone X. Til tross for at Apple la til det så klarer de altså fortsatt ikke å slå Samsung. Ikke at forskjellene her er store uansett. Og ellers kunne så var det pga Samsungs teknologi Apple endelig klarte å lage en telefon som ikke var helt elendig på dette. Du nevner at du håper de kommer med en XL utgave neste generasjon? De har allerede en. Den heter iPhone 8 Plus. Det er mye ubrukt areal det. Morsomt når et selskap har vært så langt bak så lenge og så kommer med en telefon der de for en gang stiller likt med konkurrentene og så hyller folk dem for det? For all del iPhone X er nok en bra telefon, men den er ikke veldig spesiell, hvertfall ikke på dette området. Sa da ingenting om «spesiell», nei iPhone 8+ er ikke XL utgaven, da X har smalere skjerm og 8+ bruker en bredere skjerm. Samsung sine er å dritt å holde, har prøvd både s8,s8+,s9 og s9+. Knotete design og liker absolutt ikke åssen de håndterer arealet på skjermen med disse teite bua skjermene/kantene. Fine er de da, men for meg blir det ikke en Samsung før de slutter med disse teite bua kantene. Det som er bra med iPhone x sin skjermareal er at det går an å holde den uten at du holder på skjermen å du trykker aldri feil eller gjør en feil touch. Dette merket jeg stadig flere ganger på S8+, å ikke minst så er ikke enholdt funksjonene te Samsung/android noen favoritt, der syntes jeg iOS er bedre. Ja leppa hadde vært Nice å bli kvitt, men vi er nokk ikke helt der enda da vi er blitt avhengig av et frontkamera. Men helt ærlig merker e ikke noe til den leppa lengre, det forsvant etter en uke. Eneste e savner er kjappere Unlock, da man må swipe opp etter den har sett ansiktet ditt hadde vært Nice at den unlocka med engang visst du ikke hadde notifikasjoner, å kanskje touchID i skjermen sånn som noen har kommet med nå Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Sa da ingenting om «spesiell», nei iPhone 8+ er ikke XL utgaven, da X har smalere skjerm og 8+ bruker en bredere skjerm. Samsung sine er å dritt å holde, har prøvd både s8,s8+,s9 og s9+. Knotete design og liker absolutt ikke åssen de håndterer arealet på skjermen med disse teite bua skjermene/kantene. Fine er de da, men for meg blir det ikke en Samsung før de slutter med disse teite bua kantene. Det som er bra med iPhone x sin skjermareal er at det går an å holde den uten at du holder på skjermen å du trykker aldri feil eller gjør en feil touch. Dette merket jeg stadig flere ganger på S8+, å ikke minst så er ikke enholdt funksjonene te Samsung/android noen favoritt, der syntes jeg iOS er bedre. Ja leppa hadde vært Nice å bli kvitt, men vi er nokk ikke helt der enda da vi er blitt avhengig av et frontkamera. Men helt ærlig merker e ikke noe til den leppa lengre, det forsvant etter en uke. Eneste e savner er kjappere Unlock, da man må swipe opp etter den har sett ansiktet ditt hadde vært Nice at den unlocka med engang visst du ikke hadde notifikasjoner, å kanskje touchID i skjermen sånn som noen har kommet med nå De fleste kaller det plus, Google er vel den eneste som kaller det XL. Du kan mene hva du vil, men iPhone finnes i en vanlig utgave (iPhone 8) og en XL utgave (iPhone 8 plus). iPhone 8 plus er samme størrelse som S9+ fysisk. Den har bare liten skjerm og dårlig utnyttelse da det er et klassisk Apple produkt. Størrelsen på telefonen er likevel fysisk i XL klassen. Plus klassen. Den er fysisk større enn en iPhone X. Du mener kanskje du håper Apple kommer med en XL telefon som ikke ligger langt bak konkurransen? Det med hvordan du holder telefonen og opplever det er din personlige mening. Det handler ingenting om bedre utnyttelse at fronten på mobilen. Og de andre produsentene har ikke buede kanter som Samsung og har rundt samme utnyttelseprosent som Apple. Alle ligger rundt det samme tallet. Selv P20 med knapp ligger omtrent likt med iPhone X. Du liker altså design på iPhone X og synes det passer for deg, men det blir feil å si som du originalt sa at Apple er mye bedre på utnyttelse. Tallene lyver ikke, de er ikke. Det at du eksempelvis synes iPhone er lettere å håndtere er et helt annet emne enn utnyttelse av areal. Slik verden har blitt så er alltid de som er best på slike ting som dette kinesiske selskaper for tiden. Xiaomi Mi Mix er jo den første telefonen som hadde dette designet. Denne er nå annonsert i 3. generasjon (!). Og fingeravtrykk i skjermen er igjen en kinesisk produsent som er først ute med. Igjen altså Apple lager gode produkter, men det meste som kommer fra Apple for tiden er ikke noe annet enn det andre allerede har. Så når du påstår Apple bruker fronten på en annen måte enn andre blir jo ikke det helt sant akkurat. Siden selskap har brukt fronten slik en stund før iPhone X engang kom ut. Om det er noe Apple gjør som andre ikke gjør med iPhone X er det vel annsiktsgjennkjenningen. Som ender opp med å være saktere enn fingeravtrykk mye på grunn nav den begrensningen at man må swipe etter at man allerede har låst opp? Slik som er vanlig for fingeravtrykk er å trykke på av/på knapp om du ønsker låseskjermen, og ellers så låser den bare direkte opp telefonen. Hvorfor Apple har gjort som de gjør virker høyst ulogisk, og problemet med Apple er jo at de ikke lar deg velge heller. De bestemmer akkurat hvordan opplåsning skjer, og ingen annen måte er mulig. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Sa da ingenting om «spesiell», nei iPhone 8+ er ikke XL utgaven, da X har smalere skjerm og 8+ bruker en bredere skjerm. Samsung sine er å dritt å holde, har prøvd både s8,s8+,s9 og s9+. Knotete design og liker absolutt ikke åssen de håndterer arealet på skjermen med disse teite bua skjermene/kantene. Fine er de da, men for meg blir det ikke en Samsung før de slutter med disse teite bua kantene. Det som er bra med iPhone x sin skjermareal er at det går an å holde den uten at du holder på skjermen å du trykker aldri feil eller gjør en feil touch. Dette merket jeg stadig flere ganger på S8+, å ikke minst så er ikke enholdt funksjonene te Samsung/android noen favoritt, der syntes jeg iOS er bedre. Ja leppa hadde vært Nice å bli kvitt, men vi er nokk ikke helt der enda da vi er blitt avhengig av et frontkamera. Men helt ærlig merker e ikke noe til den leppa lengre, det forsvant etter en uke. Eneste e savner er kjappere Unlock, da man må swipe opp etter den har sett ansiktet ditt hadde vært Nice at den unlocka med engang visst du ikke hadde notifikasjoner, å kanskje touchID i skjermen sånn som noen har kommet med nå De fleste kaller det plus, Google er vel den eneste som kaller det XL. Du kan mene hva du vil, men iPhone finnes i en vanlig utgave (iPhone 8) og en XL utgave (iPhone 8 plus). iPhone 8 plus er samme størrelse som S9+ fysisk. Den har bare liten skjerm og dårlig utnyttelse da det er et klassisk Apple produkt. Størrelsen på telefonen er likevel fysisk i XL klassen. Plus klassen. Den er fysisk større enn en iPhone X. Du mener kanskje du håper Apple kommer med en XL telefon som ikke ligger langt bak konkurransen? Det med hvordan du holder telefonen og opplever det er din personlige mening. Det handler ingenting om bedre utnyttelse at fronten på mobilen. Og de andre produsentene har ikke buede kanter som Samsung og har rundt samme utnyttelseprosent som Apple. Alle ligger rundt det samme tallet. Selv P20 med knapp ligger omtrent likt med iPhone X. Du liker altså design på iPhone X og synes det passer for deg, men det blir feil å si som du originalt sa at Apple er mye bedre på utnyttelse. Tallene lyver ikke, de er ikke. Det at du eksempelvis synes iPhone er lettere å håndtere er et helt annet emne enn utnyttelse av areal. Slik verden har blitt så er alltid de som er best på slike ting som dette kinesiske selskaper for tiden. Xiaomi Mi Mix er jo den første telefonen som hadde dette designet. Denne er nå annonsert i 3. generasjon (!). Og fingeravtrykk i skjermen er igjen en kinesisk produsent som er først ute med. Igjen altså Apple lager gode produkter, men det meste som kommer fra Apple for tiden er ikke noe annet enn det andre allerede har. Så når du påstår Apple bruker fronten på en annen måte enn andre blir jo ikke det helt sant akkurat. Siden selskap har brukt fronten slik en stund før iPhone X engang kom ut. Om det er noe Apple gjør som andre ikke gjør med iPhone X er det vel annsiktsgjennkjenningen. Som ender opp med å være saktere enn fingeravtrykk mye på grunn nav den begrensningen at man må swipe etter at man allerede har låst opp? Slik som er vanlig for fingeravtrykk er å trykke på av/på knapp om du ønsker låseskjermen, og ellers så låser den bare direkte opp telefonen. Hvorfor Apple har gjort som de gjør virker høyst ulogisk, og problemet med Apple er jo at de ikke lar deg velge heller. De bestemmer akkurat hvordan opplåsning skjer, og ingen annen måte er mulig. Det jeg poengterte med at den vår dårlig å holde i var fordi da hjelper det lite med «Samsung utnytter arealet bedre» da det er knotete å holde. Da er poenget vekk i mine øyne, har å flere venner som klager på S8 pluss å sin S9 at de gjør stadig feil trykk pga kantene, å jeg opplevde det samme selv flere ganger da jeg bruker fruens S8 pluss. Har ikke sakt at iPhone gjør noe nytt eller er først ute, sa bare at de er de eneste jeg har sett til nå som ikke har et tomt rom nederst og har leppe. 8pluss er fortsatt ikke en «XL utgave av IPhone X» som jeg skrev, 8pluss er «XL» utgaven av iPhone 8. Kaller ikke 8pluss med 5.5" skjerm XL utgaven av iPhone X når den har 5.8" skjerm. iPhone har ikke noe som ikke andre har å det har jeg ikke sakt heller, men de er de eneste jeg har sett som bruker hele fronten å ikke har et tomt rom nede, i mine øyne er en telefon med leppe å som har et tomt rom nederst idiotiske, da er lissom hele grunnen te denne «leppa» litt vekk, da de gjør dette for å få mest mulig skjerm? Lenke til kommentar
halse Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Går det å ringe en venn med den??? Nei Det skal vist gå an å skrive melding og sende mobilen i posten til mottaker, så svarer mottaker og sender den tilbake har jeg lest en plass ???? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 3999,- på black friday At det var....? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) 3999,- på black friday At det var....? er litt sånn LG tradisjon. tror alle topmodeller har vært under 4k på black friday. (G3,4,4,6) Endret 9. april 2018 av leifeinar Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Det jeg poengterte med at den vår dårlig å holde i var fordi da hjelper det lite med «Samsung utnytter arealet bedre» da det er knotete å holde. Da er poenget vekk i mine øyne, har å flere venner som klager på S8 pluss å sin S9 at de gjør stadig feil trykk pga kantene, å jeg opplevde det samme selv flere ganger da jeg bruker fruens S8 pluss. Har ikke sakt at iPhone gjør noe nytt eller er først ute, sa bare at de er de eneste jeg har sett til nå som ikke har et tomt rom nederst og har leppe. 8pluss er fortsatt ikke en «XL utgave av IPhone X» som jeg skrev, 8pluss er «XL» utgaven av iPhone 8. Kaller ikke 8pluss med 5.5" skjerm XL utgaven av iPhone X når den har 5.8" skjerm. iPhone har ikke noe som ikke andre har å det har jeg ikke sakt heller, men de er de eneste jeg har sett som bruker hele fronten å ikke har et tomt rom nede, i mine øyne er en telefon med leppe å som har et tomt rom nederst idiotiske, da er lissom hele grunnen te denne «leppa» litt vekk, da de gjør dette for å få mest mulig skjerm? Det er jo fordi de fleste har gått for ingen leppe. Også S8/S9 har ingen leppe. Og det finnes mange mobiler utenom Galaxy som også har høy utnyttelse og er gode å holde i. Uten at de har et stort felt nede som er ubrukt. Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 3999,- på black friday At det var....? er litt sånn LG tradisjon. tror alle topmodeller har vært under 4k på black friday. (G3,4,4,6) Ja LG telefoner er veldig gode på salg, og faller ofte raskt i pris. Hvis du noengang vurderer en mid-end mobil, sjekk forrige års LG toppmodell først og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 LG har jo nesten samme pris på G4, G5 og G6. Kommer vel an på tilgjengelighet og slik, men jeg kan ikke se en eneste grunn til å velge G4 eller G5 over G6. Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Seriøst slutt med dette skjerm leppene off, hva mener dere di skal gjøre da tek sensorer må være en plass, og iPhone x var ikke først ut med dette. Vær gang uansett hvilken tlf det er blir iPhone x nevnt. Største møkka tlf som er kommet ut er iPhone x spør du meg. Hva? Mener du iPhone X er dårligere enn iPhone SE? Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 (endret) . Endret 17. februar 2019 av H_Bozz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 . Godt sagt!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg