saraeriksen Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Hei! I forbindelse med masteroppgaven min ved Norges teknisk-naturvitenskaplige universitet (NTNU) forsker jeg på «User engagement with Snapchat», og har laget en undersøkelse som jeg lurer på om du ville være så snill og hjelpe meg med å svare på: https://s.ntnu.no/snapchatsurvey (Undersøkelsen er på engelsk, men svarene kan skrives på norsk) Målgruppen for undersøkelsen består av nåværende og tidligere Snapchat-brukere. Alle svarene vil bli behandlet helt konfidensielt og forblir anonyme. Det tar omtrent 7 minutter å fullføre undersøkelsen. Dette er bare den første delen av datainnsamlingen for masteroppgaven min. Hvis du vil være interessert i å bidra i en potensiell oppfølgningsstudie i løpet av våren, kan du legge ved din e-post på den siste siden av undersøkelsen! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Klumpfot Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Hvordan sikrer man seg mot at noen leverer flere skjema? Eller at du selv manipulerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå