Tåketrollet Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 (endret) Jeg er bare litt nysgjerrig.. Tror det er stor overflod av menn.. men litt interessant å se hvor mange damer som faktisk svarer. Endret 6. april 2018 av Tåketrollet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Det finnes ingen damer på internet. 8 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 7. april 2018 Forfatter Del Skrevet 7. april 2018 Ja, jeg er nok miligens den eneste på hele Internettet iallefall her inne.. Lenke til kommentar
hokjønnet Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Jeg er dame Men vi er nok i mindretall her ja Men jeg vil mye heller henge her med gutta enn å henge på Kvinneguiden. 3 Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Etter man kunne få wi-fi på kjøkkenet er det masse damer på internet. 5 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 7. april 2018 Forfatter Del Skrevet 7. april 2018 Jeg er dame Men vi er nok i mindretall her ja Men jeg vil mye heller henge her med gutta enn å henge på Kvinneguiden. Vet du hva? Helt enig. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Kvinneguiden er jo bare ramaskrik og drama queens. Men jeg tipper halvparten av "damene" der er mannfolk med fake konto. Endret 7. april 2018 av Bytex 4 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 7. april 2018 Forfatter Del Skrevet 7. april 2018 Ja, det blir litt mye mas og intriger. Drama og kjefting. Gidder ikke det tullet der. Mye gøyere å «henge» her og diskutere opp og ner på forskjellige ting. 1 Lenke til kommentar
hokjønnet Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Vi får fortsette og vente i spenning på om det er flere damer her enn deg og meg, Tåketrollet. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 7. april 2018 Forfatter Del Skrevet 7. april 2018 Jepp! ikke at det gjør noe.. Jeg har alltid likt meg med gutta men noen ting er bedre å diskutere med jenter. Det er enkelte ting som ikke kan forstås. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Huff jeg husker noe veldig kleint fra noen år tilbake. Et par i "den store forumkafeen" ville ha flere jenter til forumet og rekrutterte en gjeng fra face eller andre forumer..så kom de inn i tråden og bare "hva skjer heeeeer'a hva snakker vi om hva gjør vi nå liksom?" Jeg fikk veldig vondt i cringe-muskelen. Endret 7. april 2018 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 7. april 2018 Forfatter Del Skrevet 7. april 2018 Haha, herreh! Nei,man må jo ville være med selv,tenker jeg. Like å diskutere, ellers er det vel lite vits.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Det finnes ingen damer på internet.Etter personlig inspeksjon av enkelte brukere har jeg slått fast at de faktisk var ekte kvinner. Endret 7. april 2018 av L4r5 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Joda , finns maase-damer Endret 12. april 2018 av syar2003 3 Lenke til kommentar
Klumpfot Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Kvinneguiden er jo bare ramaskrik og drama queens. Men jeg tipper halvparten av "damene" der er mannfolk med fake konto. Ifølge Thomas Seltzer så er det Trygdebeistet som har 40% av kontoene der. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå