potetskrell Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hei, har for en stund siden bestillt bredbånd og snart kommer det (sentral er innstallert i huset), men nå vil jeg ha internett flere plasser i huset (rommet mitt).. Så derfor tenker jeg på å anskaffe meg et brukbart trådløst nettverk.. SMC Barricade Wireless G 54 Mbps eller.. 3Com OC Wireless Access Point kit 54Mbps 802.11g aksesspunkt + PC-kort og, hva trengs i et trådløst nettverk.. (kort osv..) Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Litt avhengig av isp. men uansett så er dette et godt utgangspunkt.. da har du en stk pc på nett, så er det bare å kjøpe deg kort etter hvor mange flere pc'r du skal ha på nettverket ditt. eksempelvis kort til bærbar og stasjonær Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 jeg føler det blir dyrt Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 jeg føler det blir dyrt klart det koster litt, men det smaker også.. har akkurat satt opp trådløst nettverk her hjemme, i forrige uke. med den ruter-bundelen som jeg linket til og ett bærbart og et stasjonert kort ved siden av. og det er deilig med trådløst.. nett i 3 etg uten å tenke på en ledning.. det er verdt de drøye 2500 kr det kostet, uten tvil. Lenke til kommentar
svgusta Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg har akkurat kastet ut min DLink 714P+ ruter. Kjøpte en SMC Barricade Wireless G 54 Mbps (smc2804WBR) rundt 1000. Nydelig ruter, rett opp, ingen problemer (av de jeg hadde tidligere med dlink), har også testet andre smc produkter. De er stabile, og holder det de lover. Denne smc ruteren tar det meste av kort. trådløse pcmcia kort Kjøp et til rundt 450-550, ikke Jensen. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå