9RDYPBZD Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Når enkelte systemer er fra 80-tallet. ANNONSE: Hvor trygg er du egentlig på sykehuset? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Ahhh, folk som vil jeg skal være redd. Det er rart så mange det er av dem. Lenke til kommentar
Per Ivar Strømhylden Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Men gamle koder kan være sikkerhet det og, tror jeg. Mange programmer (ikke apps) for Windows 7 og 10, kan ikke kjøres på '95, XP og andre fossiler. :-) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Hvor trygg er du egentlig på sykehuset? Tryggere enn om du sitter i bilen/buss osv Lenke til kommentar
demodemo Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Tja, ting tyder på at Cisco ikke er veien å gå i allefall. Mar 28. 2018: The vulnerability is due to an undocumented user account with privilege level 15 that has a default username and password. An attacker could exploit this vulnerability by using this account to remotely connect to an affected device. A successful exploit could allow the attacker to log in to the device with privilege level 15 access. Ref: https://tools.cisco.com/security/center/content/CiscoSecurityAdvisory/cisco-sa-20180328-xesc Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Når enkelte systemer er fra 80-tallet. Jeg stoler mer på kode som er produsert på 80-tallet, og har fungert i 30 år, enn kode som er ny, og knapt er testet. Dessverre tror jeg ikke sikkerheten i ny kode er noe bedre heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 (endret) Ny kode har en million mulige sikkerhetsproblemer..80-talls kode bare funka. Ser ikke problemet. Det er vel en grunn til at mange legekontor fortsatt bruker disketter. Gamle programmer som bare virker og alltid har virket. Endret 13. april 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå