akelbo Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Se traileren for Spyro Reignited Trilogy.Ryktene stemte: Spyro-trilogien pusses opp for PlayStation 4 og Xbox One Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 (endret) Først Crash Bandicoot og nå Spyro, håper på flere oppussede PlayStation classics fremover! Medievil neste kanskje? Edit: http://www.ign.com/videos/2017/12/09/medievil-ps4-remaster-announcement-trailer Endret 6. april 2018 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Herlig! Skal bli utrolig gøy å få ett gjennsyn med spyro etter alle disse åra Lenke til kommentar
Alpred93 Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 BAre de får med Stewart Copeland igjen så blir jeg fornøyd Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Jeg må si at dette her virkelig så ut som en god oppussning av originalen. Synes der er synd at mange gjør en dårlig jobb med å gjenopplive gamle spill. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Er så glad for at de gjør dette, kjenner alle følelsene kommer tilbake fra jula jeg som 11-åring fikk PlayStation med Spyro the Dragon og Crash Bandicoot 3. Og i en tid der det nesten har begynt å gå litt sport i remasters og remakes og det tidvis kanskje kan føles litt unødvendig, så er Spyro en av seriene som virkelig fortjener en remake. Det var en fryd å spille Crash Bandicoot på nytt igjen i fjor sommer og av det lille vi har sett av dette så ser det ut til at Spyro får samme kvalitetsbehandling. Så da er det bare å glede seg massivt til høsten kommer 1 Lenke til kommentar
Splaat Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Kjenner barnet i meg hopper av glede. Dette skal kjøpes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå