Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Damer med litt ekstra


Anbefalte innlegg

Hehe, ja :-) Og som deg, puppene er ikke like «spretne» som de var før, men hell.. jeg har fått to barn også siden sist, så det kan man ikke forvente.. men brystvorten er ganske midt på og de er fine nok. Det mener iallefall min mann, så kan ikke klage. Heldigvis liker han naturlige kropper og ikke silikon, brazilian fake sprettrumpe og fettsuging ;)

 

Og så er det viktig for selvbildet sitt å prøve å gi litt bæng i hva andre måtte mene om deg og din kropp. Husk at det tar tid å bygge opp ditt enestående tempel, som jo er din kropp.. om den ser sånn ut, eller sånn ut.

 

Jeg priser meg lykkelig over at jeg er frisk og sunn :) og går ikke av veien for å kose meg med feite sauser, kaker og som idag, dobbeldekker hamburger med noko attåt. Man må jo kunne leve litt og.. spesielt i helgene ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Av nysgjerrighet, hvor ligger du på skalaen da TS? :) og er du fornøyd med kroppen din?

 

Jeg skrev i går at jeg ligger et sted mellom 4 og 5, men etter nærmere ettertanke tror jeg at jeg vil si at jeg er en krysning mellom 3,4 og 5. Jeg er større enn nr 3, men mindre enn nr 5, og er samtidig mer formfull enn nr 4. Så jeg vet ikke helt hvor jeg ender opp?  :laugh: Jeg er fornøyd med meg selv, men jeg er usikker på hva andre synes om kroppen min. Det er min svakhet. Hvilken type kropp har du da, og er du fornøyd? :)

 

 

Anonymous poster hash: c31a4...1a7

 

Hah! Det var egentlig en kroppstype jeg savnet i den oversikten. Hun som blir avbildet som curvey er jo ikke spesielt curvey, og flabby finnes også i finere versjoner.

 

Det du beskriver er jo faktisk helt perfekt. Den beste kroppstypen.

 

Ikke det at det kun mangler 1 kroppstype på det skjema, men den jeg liker best mangler. Jeg mener mange menn liker slike type damer, ikke for tynne, ikke for tykke, og med herlige feminine former. Men kle nå disse formene opp på en fin måte da! Det er enda et pluss!

 

 

:fun:  Jeg er fornøyd med kropp og fasong. Magen og rumpa mi er ikke fast, noen cellulitter og strekkmerker har jeg også og puppene henger nok mer enn "idealpuppene", men jeg er fornøyd jeg. Jeg plages ikke av "feilene" mine, for det er ikke feil eller stygt i mine øyne. Det som gjør meg usikker i forhold til hva andre måtte synes og mene er at jeg føler kanskje at andre har strengere "krav" til en kropp enn hva jeg selv har. Derfor er ikke selvtilliten min utad spesielt bra når det gjelder kropp, selv om jeg er fornøyd med det jeg ser i eget speilbilde. Det er synd det er sånn.

 

 

Anonymous poster hash: c31a4...1a7

 

Vel, nå er det mye enklere å finne feil på seg selv, enn det er for andre å finne feil på en. Dette fører naturligvis til at man tror mindre om seg selv enn det andre tror om en. Man har jo både tid og mulighet til å studere hver minste feil på seg selv, tenke over disse osv.

 

Jeg tror nok du er strengere i forhold til deg selv enn det andre er i forhold til deg, angående kropp, selv om du tror det er motsatt.

 

Tynne damer med faste rumper ser egentlig finere ut på bilder enn i virkeligheten. Jeg tror ikke jeg er alene som mann i forhold til å ikke like tynne damer. Selvsagt er det menn som liker det også. Men angående bilder så fremstilles jo ting på en litt annen måte enn det er, noe som fører til merkelig kroppsidealer og kroppspress. Disse bildene av damer og modeller osv i blader og media og slike ting er IKKE normalen, og bare fordi det mest er slike type damer som fremstilles i media betyr ikke at menn flest foretrekker den type kropp hos damer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Av nysgjerrighet, hvor ligger du på skalaen da TS? :) og er du fornøyd med kroppen din?

 

Jeg skrev i går at jeg ligger et sted mellom 4 og 5, men etter nærmere ettertanke tror jeg at jeg vil si at jeg er en krysning mellom 3,4 og 5. Jeg er større enn nr 3, men mindre enn nr 5, og er samtidig mer formfull enn nr 4. Så jeg vet ikke helt hvor jeg ender opp?  :laugh: Jeg er fornøyd med meg selv, men jeg er usikker på hva andre synes om kroppen min. Det er min svakhet. Hvilken type kropp har du da, og er du fornøyd? :)

 

 

Anonymous poster hash: c31a4...1a7

 

Hah! Det var egentlig en kroppstype jeg savnet i den oversikten. Hun som blir avbildet som curvey er jo ikke spesielt curvey, og flabby finnes også i finere versjoner.

 

Det du beskriver er jo faktisk helt perfekt. Den beste kroppstypen.

 

Ikke det at det kun mangler 1 kroppstype på det skjema, men den jeg liker best mangler. Jeg mener mange menn liker slike type damer, ikke for tynne, ikke for tykke, og med herlige feminine former. Men kle nå disse formene opp på en fin måte da! Det er enda et pluss!

 

 

Men hun er like fullt curvy for det (feminime hofter som et eksempel). Få deg briller?

 

b0e322dc7ca519882f7a88f870d1e1de.jpg

Endret av G
Lenke til kommentar

Hehe, ja :-) Og som deg, puppene er ikke like «spretne» som de var før, men hell.. jeg har fått to barn også siden sist, så det kan man ikke forvente.. men brystvorten er ganske midt på og de er fine nok. Det mener iallefall min mann, så kan ikke klage. Heldigvis liker han naturlige kropper og ikke silikon, brazilian fake sprettrumpe og fettsuging ;)

 

Og så er det viktig for selvbildet sitt å prøve å gi litt bæng i hva andre måtte mene om deg og din kropp. Husk at det tar tid å bygge opp ditt enestående tempel, som jo er din kropp.. om den ser sånn ut, eller sånn ut.

 

Jeg priser meg lykkelig over at jeg er frisk og sunn :) og går ikke av veien for å kose meg med feite sauser, kaker og som idag, dobbeldekker hamburger med noko attåt. Man må jo kunne leve litt og.. spesielt i helgene ;)

 

Tror mye av de brazilianske sprettrumpene en ser på kvinner er ekte. Det finnes jo de som tyr til silikon. Men latinas har bedre rumper, er ikke til å stikke under en stol det..

 

Her er forresten en mann (shemale), det er mye som lar seg ordne med hormoner også. Det er ikke alle som må ty til silikon. Aner ikke hvor viktig det er å starte i ung nok alder med hormonbehandlingen. Hormonene gir endringer uansett. Jeg har ingen forutsetninger for å bedømme bilde nedenfor, hva som er benyttet, men det er likefullt en shemale ;)

 

tumblr_ozxowoHNEK1wxc436o1_1280.jpg

Endret av G
Lenke til kommentar

Hehe nei, det kan du si ;) nå kritiserer jeg ikke folk jeg treffer heller,om de er opererte eller ei. Det er min subjektive mening. Synes naturlig er finest. Men selvfølgelig, om jeg ikke hadde hatt pupper i det hele tatt f.eks og følt meg «less of a woman» pga det, som mange nok gjør, så er det en helt annen sak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...