Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Damer med litt ekstra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damer med litt ekstra, som er midt mellom middels og lubne. Er de tiltrekkende i dine øyne?

 

(håper det)  :blush:

 

 

Anonymous poster hash: c31a4...1a7

Vel, det er normalt sett bedre enn altfor tynne damer. Uansett tykkelse eller hvor tynn man er handler det om formene totalt sett. Det er formen som må være riktig, ikke vekten. Damer har normalt sett mye mer fett enn menn, og det er helt naturlig for damer å ha store rumper, hofter og lår. Det er i min bok også ønskelig, proposjonalt sett (ikke bare for å ha store).

 

Nå spørs det hvordan man definerer lubben og middels og det som er imellom, men hvis det er slik jeg tenker, så er jo det den beste kategorien av damer, iallefall for min del.

 

Dog, det verste man kan gjøre hvis man har litt ekstre vekt er å kle seg feil. F.eks tykke damer som kler seg med trange blå bukser, det ser jo bare helt idiotisk ut. Et klesplagg som ofte fremhever de flotte formene til en middels stor dame er jo kjole.

 

En dame som ikke tar vare på seg selv og bare går rundt i blå bukser er for min del mye mer lubbent enn en feit dame som går med kjole. Faktisk kan selv feite damer bli atteraktive med kjole, fordi det også fremhever deres former. Altså, så lenge proposjonene er riktige. Feite damer er ikke min ting, men jeg kan godt se på en tjukk dame som er kledd med en fin kjole og si at "hun var fin". Det handler litt om hvordan man fremstiller seg selv, og i de aller fleste tilfeller vil jeg si at kjole fremstiller kvinner mye flottere enn det bukser gjør, særskilt jeans som ser teit ut på nesten alle.

 

Vel, uansett, det handler om former og proposjoner, hvis de ikke er riktige, så har vekten lite å si, mens de kan gjøre mye positivt, selv om vekten ikke er den vekten en mann normalt sett foretrekker.

Lenke til kommentar

Av nysgjerrighet, hvor ligger du på skalaen da TS? :) og er du fornøyd med kroppen din?

 

Jeg skrev i går at jeg ligger et sted mellom 4 og 5, men etter nærmere ettertanke tror jeg at jeg vil si at jeg er en krysning mellom 3,4 og 5. Jeg er større enn nr 3, men mindre enn nr 5, og er samtidig mer formfull enn nr 4. Så jeg vet ikke helt hvor jeg ender opp?  :laugh: Jeg er fornøyd med meg selv, men jeg er usikker på hva andre synes om kroppen min. Det er min svakhet. Hvilken type kropp har du da, og er du fornøyd? :)

 

Anonymous poster hash: c31a4...1a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Av nysgjerrighet, hvor ligger du på skalaen da TS? :) og er du fornøyd med kroppen din?

 

Jeg skrev i går at jeg ligger et sted mellom 4 og 5, men etter nærmere ettertanke tror jeg at jeg vil si at jeg er en krysning mellom 3,4 og 5. Jeg er større enn nr 3, men mindre enn nr 5, og er samtidig mer formfull enn nr 4. Så jeg vet ikke helt hvor jeg ender opp?  :laugh: Jeg er fornøyd med meg selv, men jeg er usikker på hva andre synes om kroppen min. Det er min svakhet. Hvilken type kropp har du da, og er du fornøyd? :)

 

 

Anonymous poster hash: c31a4...1a7

 

Hah! Det var egentlig en kroppstype jeg savnet i den oversikten. Hun som blir avbildet som curvey er jo ikke spesielt curvey, og flabby finnes også i finere versjoner.

 

Det du beskriver er jo faktisk helt perfekt. Den beste kroppstypen.

 

Ikke det at det kun mangler 1 kroppstype på det skjema, men den jeg liker best mangler. Jeg mener mange menn liker slike type damer, ikke for tynne, ikke for tykke, og med herlige feminine former. Men kle nå disse formene opp på en fin måte da! Det er enda et pluss!

Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir litt irritert av den bildeskalaen.. Nr.4 er jo for faen ikke «flabby» og nr.5 er ikke «chubby» - dette er helt normale, flotte jenter. Den ene kanskje litt mer formfull oppe enn hun andre. Fram til jeg var midt i tyveårene hadde jeg typisk modellkropp, men med en god c-cup. Nå er jeg også mellom 3, 4 og 5 og er fornøyd med kroppen min. Litt mer former og noe større behind (noe jeg alltid har ønsket meg). Det kunne alltids vært verre,si! ;)

 

Og modellene i videoen er hotte, spør du meg. Klær har også MYE å si og ikke minst det å bruke en god bh, for holdningens skyld.

Endret av Tåketrollet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Av nysgjerrighet, hvor ligger du på skalaen da TS? :) og er du fornøyd med kroppen din?

 

Jeg skrev i går at jeg ligger et sted mellom 4 og 5, men etter nærmere ettertanke tror jeg at jeg vil si at jeg er en krysning mellom 3,4 og 5. Jeg er større enn nr 3, men mindre enn nr 5, og er samtidig mer formfull enn nr 4. Så jeg vet ikke helt hvor jeg ender opp?  :laugh: Jeg er fornøyd med meg selv, men jeg er usikker på hva andre synes om kroppen min. Det er min svakhet. Hvilken type kropp har du da, og er du fornøyd? :)

 

 

Anonymous poster hash: c31a4...1a7

 

Hah! Det var egentlig en kroppstype jeg savnet i den oversikten. Hun som blir avbildet som curvey er jo ikke spesielt curvey, og flabby finnes også i finere versjoner.

 

Det du beskriver er jo faktisk helt perfekt. Den beste kroppstypen.

 

Ikke det at det kun mangler 1 kroppstype på det skjema, men den jeg liker best mangler. Jeg mener mange menn liker slike type damer, ikke for tynne, ikke for tykke, og med herlige feminine former. Men kle nå disse formene opp på en fin måte da! Det er enda et pluss!

 

 

:fun:  Jeg er fornøyd med kropp og fasong. Magen og rumpa mi er ikke fast, noen cellulitter og strekkmerker har jeg også og puppene henger nok mer enn "idealpuppene", men jeg er fornøyd jeg. Jeg plages ikke av "feilene" mine, for det er ikke feil eller stygt i mine øyne. Det som gjør meg usikker i forhold til hva andre måtte synes og mene er at jeg føler kanskje at andre har strengere "krav" til en kropp enn hva jeg selv har. Derfor er ikke selvtilliten min utad spesielt bra når det gjelder kropp, selv om jeg er fornøyd med det jeg ser i eget speilbilde. Det er synd det er sånn.

 

Anonymous poster hash: c31a4...1a7

Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir litt irritert av den bildeskalaen.. Nr.4 er jo for faen ikke «flabby» og nr.5 er ikke «chubby» - dette er helt normale, flotte jenter. Den ene kanskje litt mer formfull oppe enn hun andre. Fram til jeg var midt i tyveårene hadde jeg typisk modellkropp, men med en god c-cup. Nå er jeg også mellom 3, 4 og 5 og er fornøyd med kroppen min. Litt mer former og noe større behind (noe jeg alltid har ønsket meg). Det kunne alltids vært verre,si! ;)

 

Og modellene i videoen er hotte, spør du meg. Klær har også MYE å si og ikke minst det å bruke en god bh, for holdningens skyld.

 

Da ser nok vi ganske like ut i kropp og fasong ;) My sister from another mister, hehe  :laugh:

 

Anonymous poster hash: c31a4...1a7

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...