djgudleif Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) Hei, har kjøpt ODB og fått inn denne feilkoden. "Cylinder 2 Misfire Detected" Før jeg kjøpte ODB testet jeg alle pluggene for å sjekke om det var annerledes motorlyd og gnist når jeg tok dem ut, unntatt én som jeg ikke fikk ut. Nå er det bekreftet at det er misfire på sylinder 2. Men kabelen som går til denne får jeg ikke røsket ut samme hva jeg gjør. Vrikking og slikt hjelper ikke. Har prøvd i over en time med diverse. Hvorfor sitter den fast? Sammenheng her? Tips til å få den ut? Jeg må få av kabelen og skiftet pluggen og deretter coil hvis problemet vedvarer... Endret 5. april 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Denne er tricky. Du får bare rikke mer. Typisk at alt går glatt på videoer: https://youtu.be/h_wR6xou-as?t=16m43s Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. april 2018 Forfatter Del Skrevet 6. april 2018 Det gikk til slutt. Sitter med henderne fullt av åpne sår. Herlig Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Man må blø for maskinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå