MotoG Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Fyrtårnet i Puerto Mogan. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) Høyst uvanlig fasong (i foholdd til her), men stilig.Kunne minne litt om et stupetårn, men det er vel ikke tilrådelig å hoppe fra det. Ekstra bonus for at du fikk med månen så fint. Skarpt og fint komponert bilde, Melvin.Mvh.Oddvar Endret 5. april 2018 av Moerk Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Flott fanget Melvin Mvh Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Facinerende tårn, det der! PS! Fikk assosiasjoner til Lego-bygg, av en eller annen grunn... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Jeg også tenkte stupetårn først Skarpt og fint bilde med månen som prikken over i'en. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Jeg får bare slenge meg på med de andre her. Det første jeg også tenkte på var stupetårn .. Fint komponert bilde med tårnet godt plassert i flata og vel dekorert med månen, Mvh, Jon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg