V-S 86 Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 På jobben vår er det en gjenganger at folk som skal printe ut får opp «tomt for ressurser» feilmelding selv om xerox maskinen er fult av papir. I så og si alle tilfellene er det fordi de har fått et dokument som har «8,5x11 Letter» som standard. Dette blir veldig tidskrevende for meg ettersom det er meg de ringer til de ikke får det til. Samtidig har folk forskjellige type pcer og programmer de bruker (mac, windows, safari, chrome, word etc etc etc) Er det noen som har en god løsning på dette? En kort oppskrift på intranettet? (Er det noen som allerede har en oppskrift for denne?) Lenke til kommentar
tingo Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Er det ikke bare og forklare folk at de må velge A4 før de skriver ut da? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Dette kan vel ordnes i printerdriveren tenker jeg Lenke til kommentar
slippern Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Dette kan vel ordnes i printerdriveren tenker jeg Det stemmer, kan enkelt fikses i printerdriveren. Lenke til kommentar
V-S 86 Skrevet 10. april 2018 Forfatter Del Skrevet 10. april 2018 (endret) Er det ikke bare og forklare folk at de må velge A4 før de skriver ut da?Av de 900 som er her så er det få som leser oppskriften Men det ordnet seg. Var en «erstatt letter med A4 instilling» på skriverens «hjemmeside» Endret 10. april 2018 av V-S 86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå