fjarle Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Design, kamera og eviglang batteritid i en oppdatert mobil - Huawei har hoppet opp til den gjeveste divisjonen.TEST: Huawei P20 Pro Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Meget imponerende kamera! 6 Lenke til kommentar
Sindroid Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Med 128gb lagring er vel ikke SD støtte noe minus. SD kort er dessuten treige i overføring over hva det måtte være. Død over SD kort i mobiler.. 6 Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 5. april 2018 Forfatter Del Skrevet 5. april 2018 Sindroid: Hey! Vi tok jo bort minus-tegnet i den lista for at folk ikke skulle bruke punktene i kulerammeutregninger Poenget med den lista er at det er greit å vite om. Jeg synes 128 gigabyte er helt tilstrekkelig i en telefon. Men noen skal filme 4K og slikt også, og da brenner du lagring fort. Det er altså greit å vite om, men ikke noe stort trekk. 1 Lenke til kommentar
Peer Deutchrian Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 kanskje byttet hjernen med japanerne. bare se på Sony RX1 1 Lenke til kommentar
Peer Deutchrian Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 økonomisk selvmord for kina Lenke til kommentar
Bissibody Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Har denne "dark mode" funskjonen for menyene slik som Mate 10 pro har? 1 Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 5. april 2018 Forfatter Del Skrevet 5. april 2018 Bissibody: Jepp! "Gjør grensesnittfargene mørkere" heter innstillingen, og den er under batteriinnstillingene. Mulig det er samme sted som på Mate 10 Pro - har ikke brukt funksjonen mye selv, så erindrer ikke akkurat hvor i menyene den er der. Ville vært typisk for en OLED-telefon å ha det i strømsettingsene 2 Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Video-opptak fremstår som dårlige i ulike tester sammenlignet med f.eks. S9, kan være verd å nevne? * Ingen 4K stabilisering * 1080p stabilisering gir uskarphet * Vindlyder mer fremtredende Ser ikke video i testen deres? PS: Står man stille og bruker 4K video uten vind, så ser det video derimot meget bra ut. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Hmm, men Mate RS... ❤️ 2 Lenke til kommentar
VegardBe Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Nice. Har en Honor 6 nå som jeg er ganske fornøyd med etter 3 år, men den har fått en smell og er ikke like hel lenger. Jeg holder nå på å veie opp S9, S9+, P20 Pro og P20 mot hverandre. Liker ikke veldig glatte mobiler, i alle fall ikke når de er store. På Mate 10 Pro følger det med deksel, gjør det det her og? Minnekort er greit for å ha bildene på, så bruker jeg hovedminnet til alt annet, Har også et par kablede Boser, så her går det mot S9, men har Huawei fra før og er veldig fornøyd med den... Liker også godt blåfargen og kameraet til P20 Pro. Valgets kvaler. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Kan leppen fjernes i softwaren? Lenke til kommentar
OddvarM Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Bra greier. Kommer ikke Nokia 9 med lignende kamera? Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 5. april 2018 Forfatter Del Skrevet 5. april 2018 KroSjefen: Ja, det kan den - i så måte at skjermen rundt blir svart, mens informasjonen som vises der blir værende. Ulike varianter av dette er i alle telefoner med leppe, inkludert iPhone X - som "skjuler" den hvis du ser video uten å maksimere størrelsen fullt. OddvarM: Det går rykter om det, men der er intet bekreftet ennå, såvidt jeg vet. Det påstås også litt ulike saker om akkurat hvor ekstremt det kameraet blir. Sent 2018 er vel ryktene nå, så det kan bli spennende å se til høsten. Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 To showstoppers for meg - EMUI - Fingerprint på forsiden 1 Lenke til kommentar
Information Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Skulle ønske Samsung hadde hatt like høy kapasitet på batteriene sine. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) Det skal også sies at i Bluetooth-land er det ofte trøbbel med fabrikkmonterte håndfriløsninger i bil. Er det egentlig det? Jeg har koblet til telefonen min i et tresifret antall biler, og har ytterst sjeldent opplevd særlig vanskeligheter. Bortsett fra i Mitsubishi. Det systemet Mitsubishi bruker er tragisk. Edit: Mitt telefongrunnlag er iPhone 4, Nokia Lumia 920, Microsoft Lumia 950, Samsung S6 og Elephone S8. Endret 5. april 2018 av Skavold 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg