AfterGlow Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Kunngjorde nettopp et knippe nye tiltak.Slik skal Facebook sikre dataene dine bedre Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Det er mange app utviklere som bruker FB's tjenester for profiling i sine apper. Jeg skulle ønske jeg kunne disable graph.facebook.com tjenester i tredjeparts apper på mobilen. 1 Lenke til kommentar
hugin_q3 Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 For lite, for sent. Jepp, selvfølgelig.. Og faktum er att Mr. Zuckerberg har visst om dette lenge men reagerer med "tiltak" og "forferdelse" over hva som er skjedd er patetisk. Zuckerberg har utnyttet en hel verden siden 2004 med sine operasjoner. Bevisst. Det er kun når man blir tatt man først viser anger, selvfølgelig. Verden er ett grådig sted å leve. Vi blir utnyttet konstant av narsissister, stat og despoter. Ser vi.på verden i tredjeperspektiv og helt nøytralt så er vi en rase som ikke fortjener eksistens i det hele tatt. Men det er en annen diskusjon, hvordan vi utvikler teknologi til.å redde verden men lar mennesker dø av sult, tørke og vannmangel 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Jeg spør igjen: er det mulig for en uavhengig 3. part å verifisere det FB sier? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541 Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Spiller ingen rolle. Har nesten ikke brukt FB de siste årene, så med tanke på hva som ble avdekket var det ikke et vanskelig valg å slette hele kontoen. Har ingen planer om å lage meg en ny heller, uansett hvor mye Zuckerberg "angrer" på det de har gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå