iR' BR34K Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Marknadsleiaren leverer nok eit knalltastatur for både gaming og skriving.ANMELDELSE: Logitech G513 Carbon RGB Gaming Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Sammen med en Thinkpad? Nice Lenke til kommentar
Jaqoby Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 "Handleddstøtta er nesten verdt pengane i seg sjølv." herregud... Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Til den prisen forventer jeg norske taster og ikke skandinaviske snarveier. Jeg får jo billige tastatur fra dell og hp som er skikkelig norsk, så dette er bare tull fra logitech. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Første gang jeg har hørt ordet bryter i stedet for knapp. Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Første gang jeg har hørt ordet bryter i stedet for knapp. Det er brytere under tastene på mekaniske tastaturer. På engelsk heter det switches. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå