JonHa Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Calgary Skyline Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Dette er et flott bilde! Riktig godt komponert synes jeg. Skarpt og fint! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Flott og interessant motiv, gode farger og fint lys. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) Calgary, vinter OL i 1988. Det var vel første gang Norge ikke fikk en eneste gullmedalje. Såvidt jeg har hørt ønsker de nå å arrangere OL igjen. Sovjet vant OL i Calgary overlegent, mens selve unionen gikk i oppløsning etter et par år. Du bor i en staselig by, det er sikkert.Om selve bildet kan jeg bare slutte meg til det Helene og MotoGsier,Mvh.Oddvar Endret 5. april 2018 av Moerk Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 6. april 2018 Forfatter Del Skrevet 6. april 2018 Dette er et flott bilde! Riktig godt komponert synes jeg. Skarpt og fint! Takk for din gode kommentar Helene. Det var hyggelig. Mvh, Jon Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 6. april 2018 Forfatter Del Skrevet 6. april 2018 Flott og interessant motiv, gode farger og fint lys. Takker så mye for din fine kommentar. Jeg har flere på lager fra dette området. Mvh, Jon Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 6. april 2018 Forfatter Del Skrevet 6. april 2018 Calgary, vinter OL i 1988. Det var vel første gang Norge ikke fikk en eneste gullmedalje. Såvidt jeg har hørt ønsker de nå å arrangere OL igjen. Sovjet vant OL i Calgary overlegent, mens selve unionen gikk i oppløsning etter et par år. Du bor i en staselig by, det er sikkert. Om selve bildet kan jeg bare slutte meg til det Helene og MotoG sier, Mvh.Oddvar Takker din hyggelige kommentar med noko attåt, Oddvar, Ja det er riktig det at det diskuteres å legge in bud på 2026 vinter OL her i byen, Vi får se hvordan det går. Det var de penga da. Olja flyter ikke så godt om dagen her i Alberta som det gjorde tidligere. Mvh, Jon Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Fint og oversiktlig, med mange interessante detaljer... PS! Rart å tenke på at det nå er 30 år siden Geir Karlstad`s stunt på skøyteisen, der borte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg