assi24 Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hei, har kjøpt meg ett Geforce FX5900 skjermkort nå, men fulgte ikke med noen tv kabel. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det?? Funker ikke med vanlig svhs kabel fordi mitt kort har 9 pinner i motsatt til vanlig som er 4. Trenger hjelp Lenke til kommentar
Azton Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Du finner nok det du trenger på Clas Ohlson tenker jeg.. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hei, har kjøpt meg ett Geforce FX5900 skjermkort nå, men fulgte ikke med noen tv kabel. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det?? Funker ikke med vanlig svhs kabel fordi mitt kort har 9 pinner i motsatt til vanlig som er 4.Trenger hjelp Typisk, hadde samme problem selv, ingen s-vhs fulgte m på mitt 5900 ultra kort, heller ikke på 9800Ppro...irriterende..men Chlas Ohlson har jeg ikke sjekket ut. Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) problemet er at du må ha en 9 pins kabel i motsetning til den vanlige 4(5?)pins kabelen... sjekket på claas på nett.. fant ingen som passet. DEn originale kabelen fra msi (kortet mitt) deles jo ut i masse rart... spesielt på VIVO kortene.... SI ifra om noen finner en... edit:leif Endret 14. desember 2003 av Feanor Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) www.elkjop.no Eller gå til ein elkjøp sjappe.... Eller ei eller anna el sjappe finner det sikkert der. Endret 14. desember 2003 av londoy Lenke til kommentar
harryvern Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Sliter med det samme problemet har vært i snart alle butikker i Kristiansand. Ingen har kabel med 9 pin som passer til mitt Geforse2 mx 400 64 mb m/tv ut. Noen som vet hvor jeg kan bestille? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Desse skulle vel passe. Eller er det ein anna produsent du har kjøpt kortet med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå