VegaPet Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Det er en "Ufattelig tomt liv" tråd der som jeg gjerne vil slippe å se i oversikten. Jeg har meldt meg av å følge den, men den dukker allikevel opp, helt på topp for oversikten min, for hver ny post som blir postet i den. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Trykk her: https://www.diskusjon.no/index.php?app?app=forums&module=extras§ion=myposts&code=ignoreTopic&tid=1809087 Ellers er det ett kryss helt til venstre under "mine innlegg", som ignorerer tråden slik at den ikke kommer opp der lengre. Den vil fortsatt dukke opp andre steder, som om du f.eks går inn i helse-kategorien. Lenke til kommentar
VegaPet Skrevet 5. april 2018 Forfatter Del Skrevet 5. april 2018 (endret) Ingen av delene fungerte for meg, dessverre. Tråden finnes riktignok ikke under "innhold jeg følger", men den finnes fremdeles under "mitt innhold", og jeg ser ingen måte å ignorere den på. Endret 5. april 2018 av VegaPet Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Ingen av delene fungerte for meg, dessverre. Tråden finnes riktignok ikke under "innhold jeg følger", men den finnes fremdeles under "mitt innhold", og jeg ser ingen måte å ignorere den på. Jeg har samme problem og lurer på samme ting. En tråd som plager meg og som støtt og stadig havner på toppen av "mitt innehold", en tråd jeg ikke ønsker å se mer av, og som egentlig irriterer meg. Jeg "følger" ikke den tråden.. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Tror ikke det er mulig å fjern den derifra. Er ett kryss på høyre side der også, men er ganske sikker på at den kan komme opp igjen neste gang ett innlegg kommer i den tråden. Lenke til kommentar
VegaPet Skrevet 7. april 2018 Forfatter Del Skrevet 7. april 2018 Tror ikke det er mulig å fjern den derifra. Er ett kryss på høyre side der også, men er ganske sikker på at den kan komme opp igjen neste gang ett innlegg kommer i den tråden. Kjipern. Da må man altså vegre seg for å komme med innspill til "tulling-tråder". Eventuelt slette alle sine innlegg i en slik tråd. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Så vidt jeg husker henter den fra kategorier du har vært aktiv i, ikke selve tråden.. Så å slette innlegg i den tråden vil ikke hjelpe, ikke at du kan slette innleggene dine uansett. Lenke til kommentar
VegaPet Skrevet 7. april 2018 Forfatter Del Skrevet 7. april 2018 Så vidt jeg husker henter den fra kategorier du har vært aktiv i, ikke selve tråden.. Så å slette innlegg i den tråden vil ikke hjelpe, ikke at du kan slette innleggene dine uansett. Neida, men det er greit det, jeg forstår tegningen. "Og allikevel... tross alt... går livet videre", så jeg har ikke så mye å klage på, egentlig. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 (endret) Bruk Der kan du fjerne/ignorere tråder du ikke lenger er interessert i lenger ved å trykke på Endret 12. april 2018 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
VegaPet Skrevet 12. april 2018 Forfatter Del Skrevet 12. april 2018 Nei se det du, det fungerte! Takker og bukker, utrolig nyttig å vite! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Var jo akkurat dette jeg sa tidligere... Lenke til kommentar
VegaPet Skrevet 12. april 2018 Forfatter Del Skrevet 12. april 2018 Var jo akkurat dette jeg sa tidligere... Da beklager jeg at jeg ikke forstod det da. Av og til må man kanskje ha ting inn med teskje, eller bare få det gjentatt. Unnskyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå