magma_81 Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Dette er et sinnsykt digg radioprogram for pc. Du hører livestream som radiokanalene selv legger ut, men dette programmet er lite og enkelt, og fremfor alt reklamefritt!! Det kan høres ut som om jeg prøver å selge dere noe, men programmet er helt gratis. Blir glad når jeg finner slike programmer. http://home.broadpark.no/~kgrasdal/RadioPlayer.exe Magnus Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Syns det var en søt liten sak. Lenke til kommentar
magma_81 Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 Ikke sant? Magnus Lenke til kommentar
ponke Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 TUSEN TAKK! Drittøft lite kjekt program :smile: Lenke til kommentar
hasund Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Det hadde jo ikke skadet å komme med litt mer informasjon eller evt. linke til en side med info isteden for rett til en exe-fil? Lenke til kommentar
jason Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Tror jeg er blitt litt paranoid, liker ikke slike direkte linker. Ser for meg all slags ulumskheter. Lenke til kommentar
pegg Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 yes musikk mens jeg surfer!!! :smile: Lenke til kommentar
magma_81 Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 Jeg fikk nyss om programmet, og det er bare .exe-filen. Jeg skal innrømme at det lukter litt virus. Han som har utviklet det heter ViDDi. That's all I know. Magnus Lenke til kommentar
jason Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Er jo fullt mulig med P4 Desktop radio også da. [ Denne Melding var redigert av: jason på 2002-03-03 00:37 ] Lenke til kommentar
magma_81 Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 Spre forresten ordet på gata! Programmet er freeware, så det er bare å kopiere. Magnus Lenke til kommentar
magma_81 Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 jason: Er det like lite og simpelt som dette? Eller er det web-basert? Magnus Lenke til kommentar
jason Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Webbasert. Kan velge mellom flere kanaler og gir deg samtidig oversikt om hvem som spiller hvem som kommer samt en liten nyhetsheader. Legger seg en liten oppgavelinje på toppen av skjermen. Lenke til kommentar
EL_Lobo Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 joda ok den men ikke særlig kvalitet på streamen. For dere som har bredbånd/ADSL så er det mye bedre lyd/Bitrate på disse radiokanalene: http://www.shoutcast.com/ Der kan du høre på musikk med MP3 (Bitrate 128) kvalitet. Det er feet lyd det :smile: Husk best og ha winamp innstalert , da for du radiokanalene rett inn på winampen :smile: [ Denne Melding var redigert av: EL_Lobo på 2002-03-03 00:44 ] Lenke til kommentar
magma_81 Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Ny versjon er ute nå med mulighet for å minimere til systemtray. Linken er den samme. Magnus Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Hvem hører egentig på radio på pc'n hvis du ser bort ifra gamle hattkaller. Mp3 mye bedre da bestemer du selv hva du vil høre på. Lenke til kommentar
magma_81 Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Det er mange fete radioprogrammer... Herreavdelinger, Karate mfler. Magnus. Lenke til kommentar
magma_81 Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Liten oppdatering: Playeren har kommet i ny versjon og har fått seg et eget nettsted. player.unitednerds.com Magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå