Milhouse85 Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Det gjør jeg gjerne igjen. Garantert. Jeg har aldri tenkt å spise meg selv. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å begynne som sjørøver... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Jeg er allerede pirat. Ship o hoi din usle landkrabbe. Vipps meg penger eller gå planken. Jeg har aldri tenkt å aldri forsøke å komme med dårlige vitser. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Usikker. Jeg har aldri tenkt å stjele mobilen til @Scarvo og selge den på Finn. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri gått uvasket i flere måneder. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. juni 2021 Del Skrevet 5. juni 2021 ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å opprette postkasse-selskap på Kypros. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å følge med på fotball i dag. For min del, kommer det aldri til å skje. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 5. juni 2021 Del Skrevet 5. juni 2021 Fotball er kjekt. Jeg har aldri tenkt å klage på sommervarmen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2021 Kan fremdeles hende, men jeg viser hensyn hvis folk syns det blir for mye. 😊😊 Jeg har aldri tenkt å drikke/spise andres avføring, for såvidt ikke min egen heller. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. juni 2021 Del Skrevet 6. juni 2021 Nei det er ikke på min bucketlist heller. Jeg har aldri tenkt å ikke avslutte denne setningen med et punktum. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. juni 2021 Del Skrevet 6. juni 2021 Det har aldri jeg tenkt å ikke gjøre heller. Jeg har aldri tenkt å spørre en mann ved navn Ove om veien til Dovre. Lenke til kommentar
Hildran11 Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 ikke jeg heller Jeg har aldri tenkt å gå med vinterklær om sommeren Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bade på nudiststrand. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2021 Hildran11 skrev (16 timer siden): ikke jeg heller Jeg har aldri tenkt å gå med vinterklær om sommeren Jeg vet faktisk om noen som faktisk gjør det. Jeg er heller ikke en av dem. Tilbake til leken: @Scarvo, hadde sikkert vært spesielt å vært på en nudiststrand, ingen tvil om. Men, jeg tror jeg også står over. Jeg har aldri tenkt å delta i en orgie-fest. Hadde helt sikkert vært spesielt det også, men frister ikke. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å klatre ned pipa til naboen mens jeg synger Alluhu Akhbar. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bli som julenissen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. juni 2021 Del Skrevet 17. juni 2021 Jeg er allerede julenissen. Ho ho ho. Jeg har aldri tenkt å gi en tannbørste i julegave til noen. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 17. juni 2021 Del Skrevet 17. juni 2021 Så du mener folk skal få hull i tennene? Tannbørster til folket !!! Jeg har aldri tenkt å stemme på SV. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. juni 2021 Del Skrevet 17. juni 2021 Hvem vet? Jeg har aldri tenkt å pule Audun Lysbakken i rattata. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 17. juni 2021 Del Skrevet 17. juni 2021 Nei, men nå tenker jeg på det. Hmmm. Jeg har aldri tenkt å spise fiskepudding i senga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå