Scarvo Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å kjøpe kokain på Kiwi. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 De selger ikke kokain på Kiwi. Så ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å melde meg inn i et politisk parti for deretter å lage en skandale på årsmøte gjennom en kombinasjon av alkohol, overdrevet kåthet og manglende moral & respekt for unge lovende jenter i partiet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. april 2021 Del Skrevet 24. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å sende mail til Kiwi og spørre om de kan begynne med å selge kokain. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. april 2021 Forfatter Del Skrevet 24. april 2021 (endret) Jeg tor ikke at noen vanlige butikker ikke har lov å selge det. Så, ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å spørre en helt tilfeldig vanlig butikk om de vil kjøpe min spærm. 100kr pr milliliter. 😂😂😂 lol Endret 24. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. april 2021 Del Skrevet 24. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å få XXL til å begynne med å selge røyk, snus og tobakk. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ta flysertifikat. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å begynne som ambulanse-sjåfør. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt til å sette opp en bod utenfor kiwi og begynne og selge kokain der. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å starte en underskriftskampanje med formål å forby underskriftskampanjer. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 25. april 2021 Del Skrevet 25. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å begynne som stridsvogn-fører i militæret... Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å barbere et skrivebord med Philips OneBlade. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Det har jeg tenkt å gjøre en gang. Jeg har aldri tenkt å tenke på at jeg ikke skal skrive hva jeg aldri tenker å gjøre i jeg har aldri tenkt tanken-tråden. 1 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Med andre ord. Du har aldri tenkt på at du ikke skal skrive hva du aldri tenker på i aldri tenkt tanken-tråden. Så du har aldri tenkt på hva du IKKE skal skrive om i aldri tenkt..... Altså, ALDRI tenkt på hva du IKKE skal skrive om - i aldri... øhhhh. Faen. Jeg har aldri tenkt å lese setningen til @Pliscin igjen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Hehe, ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å gå inn på et legekontor, si at jeg er lege og forsøke å gi hjertekompresjoner til en fullt oppegående pasient. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt på å svindle ett kredittkort-selskap... Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å prøve meg på attentat på den amerikanske presidenten. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å holde en tale i Stortinget. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å stemme på Weirdface ved høstens stortingsvalg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2021 Hø, usikker på den. 😕😕 Jeg har aldri tenkt å tenne på skogen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. mai 2021 Del Skrevet 18. mai 2021 Har ingen planer om å bli brannstifter nei. Jeg har aldri tenkt å sette fyr på en stift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå