TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. april 2021 Forfatter Del Skrevet 6. april 2021 Nja, ikke helt heller. Jeg har aldri tenkt å jobbe i brannvesenet. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å forvandle meg selv til et ekorn. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bryte meg inn på en politi-stasjon. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Har ikke så mye der å gjøre. Jeg har aldri tenkt å bli pimp. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Ikke jeg heller, iallefall ikke i ordets rette forstand. Jeg har aldri tenkt å slutte og trene. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Trene kan være mye rart. Så da må man definere det nærmere. Så tja på den. Jeg har aldri tenkt å melde meg inn i en sekt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. april 2021 Forfatter Del Skrevet 6. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å jobbe som fotballinstruktør. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Sier ikke nei takk hvis muligheten byr seg. Jeg har aldri tenkt å anskaffe sixpack, verken i øl eller magemuskler. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2021 Forfatter Del Skrevet 7. april 2021 (endret) Jeg liker egentlig ikke å trene eller drikker ikke så mye øl. Så ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å hoppe 360 spin flip på en snowbard. Endret 7. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å gå på to oppi en søppelkasse. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Ikke jeg heller, med mindre det er akutt krise og ingenting annet er tilgjengelig. Jeg har aldri tenkt å abonnere på "vi menn". Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2021 Forfatter Del Skrevet 9. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å spise en hel bok. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 Spiste et leksikon til frokost i morges. Jeg har aldri tenkt å lese bibelen på russisk. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å kjøpe min egen el-sparkesykkel. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2021 Forfatter Del Skrevet 9. april 2021 (endret) Jeg har sunne og friske føtter, så Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bombadere @Scarvo med tonnevis med samme skryt. Holder mer en nok med de tre, den ene fra i går og de to fra i dag. Dere som har følgt med i timen, vet hva jeg snakker om. ☺☺ Endret 9. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Huh? Jeg skryter sjelden av folk. Med mindre de virkelig fortjener det. Jeg har aldri tenkt å kjøpe meg iPhone. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2021 Forfatter Del Skrevet 10. april 2021 (endret) Kris85 skrev (5 timer siden): Huh? Jeg skryter sjelden av folk. Med mindre de virkelig fortjener det. Jeg har aldri tenkt å kjøpe meg iPhone. Jeg skryter altids om noe hvis det er noe jeg virkelig virkelig liker. Kunne fint bomadere med skry hvis det ikke var for hensyn for andre. Skal la være for Scarvo sinn del. 😃😃 Har mine følelser om det er noe du har vanskelig med å få til Kris, med ironi og sarkasme relatert. Om jeg har rett, det vet du best selv. 😕 Egen erfaring, ironi og sarkasme fungerer ikke på nettet. Det blir ofte sett som mobbing eventuelt trakassering, avhengig av hvordan man legger opp ordene. Og hvordan motparten takler det. Tilbake til leken: Har heller ikke tenkt å kjøpe meg iPhone. Jeg har aldri tenkt å gjøre noe ulovlig ting. Endret 10. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Tenker ikke å gjøre noe slikt jeg heller. Jeg har aldri tenkt å spise min egen tå til kveldsmat. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bli verdensmester i ett eller annet brettspill. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 Ikke jeg heller vil jeg tro. Jeg har aldri tenkt å surfe i høye bølger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå