WeirdFace Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å la en regning bli liggende så lenge at jeg får gebyr. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2021 (endret) Det har aldri skjedd her. Jeg har aldri tenkt å være våken nå i ettermiddag. Skal legge meg snart og sov til i kveld. Omtvedt godmorgen folkens. 💤😴💤😴💤😴💤😴 Endret 28. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Jeg er våken. Jeg har aldri tenkt å bosette meg i et bagasjerom. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bosette meg i nærheten av en aktiv vulkan. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Tja... sparer penger på oppvarming i allefall. Jeg har aldri tenkt å si at jeg aldri skal gjøre noe jeg aldri har tenkt å si at jeg aldri skal gjøre. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å si "sukkerklumpen" til min far og kysse han søtt i panna. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Ikke jeg heller! Jeg har aldri tenkt å begynne som hacker Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å legge meg under bordet, totalt uten mål og mening. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bade med klærne på... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2021 Forfatter Del Skrevet 2. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri skrevet på trøndersk. Kommer heller ikke til å skje. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 Æ har det no, trur æ. Sjøl om æ synes d e heilt unaturlig førr mæ å skriv på denna måten. Jeg har aldri tenkt å le av kreftpasienter. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å hoppe i fallskjerm... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 Det har jeg lyst til å prøve en gang. Jeg har aldri tenkt å la angsten ødelegge livet mitt totalt. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 Har ikke angst. Jeg har aldri tenkt å tenke på en ting for lenge. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2021 Forfatter Del Skrevet 4. april 2021 (endret) For meg kan det være vanskelig til tider. Tenker så og si ofte på unike brettspillet mitt, på hvordan jeg skal bygge den opp. Akkurat nå om angående det brettspillet, har jeg tenkt i noen par dager om kun evnekartene. Hvordan skal jeg bygge dem opp? Stort mysterium. Jeg kommer nok på noe. Jeg har aldri tenkt å slutte med å lære meg å bry mer om andre folk. Ikke bare tenke på meg selv. Endret 4. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Synes jeg er ganske flink på å vise omsorg for andre. Er dessverre mindre god til å ta vare på meg selv. Jeg har aldri tenkt å rane min mor. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å begynne som forfatter. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2021 Forfatter Del Skrevet 4. april 2021 Det bor en liten forfatter i meg. Som som ikke er kjent enda. Jeg har planer om å dusje snart. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Feil tråd. Fort gjort. Jeg har aldri tenkt å velte naboens søppeldunker. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å begynne som rørlegger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå