WeirdFace Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Ikke jeg heller. Jeg har ALDRI tenkt å begynne som tryllekunstner... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2021 Jeg kan noen kort-triks. Selv om jeg kan noe, så ser jeg ikke meg som en tryllekunstner. Jeg har aldri tenkt å bite en sjimpanse i nøttene. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å spise så mye mat at jeg kaster opp etterpå... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2021 Det har faktisk hendt meg. Jeg har aldri drukket opp mot 5x 0.5L bokser med Energidrikk på en dag. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 (endret) Da ligger man tynt an i forhold til koffeinsjokk. Hjerteinfarkt og død er ikke utenkelig. Jeg har aldri tenkt å drikke mer enn 1 liter med vodka i løpet av en natt. Endret 8. februar 2021 av Kris85 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å spille dataspill i over ett døgn i strekk.. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å studere teologi. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å utdanne meg til høyesterettsjustitiarius. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Kan man egentlig ta en slik utdannelse? Er ikke det et verv alle jurister potensielt kan få? Finnes vel heller ingen utdannelse til statsministerjobben. Hmmm... Jeg har aldri tenkt å jobbe som bussjåfør. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) WeirdFace skrev (12 timer siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å spille dataspill i over ett døgn i strekk.. Det har faktisk jeg klart, for mange herrens år siden. Jeg spilte Minecraft i 31 timer den dagen. Kris85 skrev (8 timer siden): Kan man egentlig ta en slik utdannelse? Er ikke det et verv alle jurister potensielt kan få? Finnes vel heller ingen utdannelse til statsministerjobben. Hmmm... Jeg har aldri tenkt å jobbe som bussjåfør. Det har jeg. Jeg må bare ordne meg bussertifikatet først. Jeg har aldri tenkt å slå min personlige rekord, som jeg nevnte i starten av denne posten. Herre gud, det var drit tunkt og at jeg ble ekstremt døsig av og gjøre det. Aldri mer. Endret 9. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Har ufrivillig blitt med nevøen min på 7 år og spilt Minecraft i toppen 10 minutter - så har et stykke igjen til 31 timer. Jeg har aldri tenkt å ta piercing. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å tilbe satan. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å hacke noen andres Facebook-profil.... Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Er ikke engang på Facebook. Så nope. Jeg har aldri tenkt å spionere på noen. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å produsere hjemmebrent.. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å starte et mikrobryggeri. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å tvinge noen. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Mener du å tivnge noen til å gjøre noe, eller å klemme noen fast med tvinge😂? Jeg kan være tilbøyelig til "tvang" i farsrollen min, samt i jobben også. Men det er som regel ikke snakk om noe alvorlig fysisk inngripen, med mindre det er en nødsituasjon. Jeg har aldri tenkt å stupe fra 10-meteren. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å tvinge noen til å tvinge et strikk rundt en tvinge på en flaggstang. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Ikke jeg heller Jeg har aldri tenkt å kjøpe alle flaksloddene i en butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå