Milhouse85 Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Det har jeg tenkt å gjøre. Ikke akkurat den setningen - for den er allerede punktumert. Usikker på om "punktumert" er et ord, men et verb for punktum må vel være å punktumere? Jeg har aldri tenkt å spørre norsk språkråd om det er lov å si punktumere (sannsynligvis ikke). Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2021 (endret) Bryr meg egentlig ikke så my om det. Med mindre jeg skjekker på egen hånd hvis jeg er nysgjerrig. Jeg har aldri tenkt å stikke hull i alle kondomene til vennene mine, bare på fanskap. Endret 2. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Jeg er voksen; så nei. Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å konvertere. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Må først finne meg en tro å forholde meg til før noe slikt blir mulig. Jeg har aldri tenkt å punktere et hoppeslott med masse unger i. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Ikke jeg heller. jeg har aldri tenkt å havne på TV 2-nyhetene... Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å kjøpe PS5. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2021 (endret) Det har jeg, Ps5 med disk så klart. 😍😍😍 Jeg har aldri tenkt å klæ meg ut som et utenomjordisk vesen og skremme folk i sitt egen hjem. Endret 4. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å spise dessert til frokost... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2021 Det har jeg gjort tusen ganger. Altfor glad i dessert. Jeg har aldri tenkt å erstatte alle måltider med leskedrikke. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å barbere vekk alt håret på hodet... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Aner ikke. Jeg har aldri tenkt å furte over ting som ikke er nødvendig å furte over. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Gjør det ofte, men har teknikker som gjør at jeg eliminerer de tankene. De kommer, men man må ha verktøy for å ta knekken på dem. Jeg har aldri tenkt å bli avhengig av nikotin. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å stjele drivstoff fra en bensinstasjon... Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Ikke jeg heller. En kompis fylte på tanken og glemte å betale ved et uhell (ja, han er så vims). Noen måneder etter fikk han faktura i posten påløpende beløpet han hadde fylt på. Jeg har aldri kjøpt en flaske sjampanje. (Ja, det skrives sjampanje på norsk.. ikke champagne) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2021 Champagne er jo rå godt, skulle gjerne hatt en flaske. Jeg har aldri klæd en voksen bleie på en full voksen person. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Det har jeg. Jeg har aldri tenkt å ikke smake på mat jeg får servert. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg smaker på alt. Alltid. Jeg har aldri tenkt å adoptere en liten gutt fra Colombia. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å adoptere Kris85. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Faen da. Jeg som aldri har hatt en far før. Jeg har aldri tenkt å sende et julekort til Scarvo. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Jeg liker ikke jul uansett så det går helt fint, @Kris85 Jeg har aldri tenkt å sparke en flodhest i nøttene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå