Scarvo Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ignorere noen som blir mobbet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 Det der er faktisk et samfuns problem, det er fortsatt alt for mange som ikke bryr seg. Jeg vil gjerne bry meg. Jeg har aldri tenkt å gi f'en over gamle folk som trenger hjelp. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Ikke jeg heller. Det har med høflighet og medmennesklighet å gjøre. Jeg liker gamle folk. De er skjønne. Og de har mange historier og trenger ofte en hjelpende hånd. På kjøpesenteret hvor jeg jobber, er det «eldretreff» hver eneste dag. Fra 10 om morgenen. En dag traff jeg på en gammel dame med rullator et par meter fra inngangen. Det var vinter og mørkt. Hun spurte om jeg kunne hjelpe henne inn. Det kunne jeg jo selvsagt. Kom dessverre for sent på jobb, for jeg kunne jo ikke overlate henne til seg selv opp rulletrappen eller bort til heisen. Og så måtte jeg halvveis «krangle» med ekspeditrisen for å få bestilt en vaniljeis og en kopp kaffe 5 min før åpningstid. Her satt denne 90årige damen hver eneste dag og bestilte det samme. Et av de få lyspunktene i livet hennes,som enke og barnløs, er å sitte på denne kafeen og nyte vaniljeisen og kaffen sin, da tar dere vare på gjestene deres og yter litt service! Kom igjen! Nei, vi må ta vare på de eldre. Jeg har aldri tenkt å isbade. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 (endret) Ikke jeg heller, men har lyst til å prøve en gang, bare sånn for å ha gjort det. Jeg har aldri tenkt å bli fjellklatrer Endret 10. mai 2018 av Gompemann Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 (endret) Ikke jeg heller. Det har med høflighet og medmennesklighet å gjøre. Jeg liker gamle folk. De er skjønne. Og de har mange historier og trenger ofte en hjelpende hånd. På kjøpesenteret hvor jeg jobber, er det «eldretreff» hver eneste dag. Fra 10 om morgenen. En dag traff jeg på en gammel dame med rullator et par meter fra inngangen. Det var vinter og mørkt. Hun spurte om jeg kunne hjelpe henne inn. Det kunne jeg jo selvsagt. Kom dessverre for sent på jobb, for jeg kunne jo ikke overlate henne til seg selv opp rulletrappen eller bort til heisen. Og så måtte jeg halvveis «krangle» med ekspeditrisen for å få bestilt en vaniljeis og en kopp kaffe 5 min før åpningstid. Her satt denne 90årige damen hver eneste dag og bestilte det samme. Et av de få lyspunktene i livet hennes,som enke og barnløs, er å sitte på denne kafeen og nyte vaniljeisen og kaffen sin, da tar dere vare på gjestene deres og yter litt service! Kom igjen! Nei, vi må ta vare på de eldre. Jeg har aldri tenkt å isbade. Jeg har isbadet. Utrolig forfriskende på hete sommer dager. Ikke jeg heller, men har lyst til å prøve en gang, bare sånn for å ha gjort det. Jeg har aldri tenkt å bli fjellklatrer Frister ikke meg heller. Jeg har aldri tenkt å putte lille tassen/kråka min i flytende nitrogen. Endret 10. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å livestreame noe. Det er ikke helt meg. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å pakke munnen full av isbiter. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2018 Ikke jeg heller. Har aldri tenkt å synge i kor. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Tja. Har ingen nåværende planer om det men hvem vet hva som skjer i fremtiden. Jeg har aldri tenkt å stille til ordførervalg. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bli politiker. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2018 (endret) Ekki ég heldur Ég hef aldrei hugsað um hugsunina að segja góða nótt. Ekki endalaust til einskis. Fasit til de som ikke forstår hva jeg faktisk sier: Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt tanke å si, god natt. Ikke enda iverfal. Endret 14. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Ikke jeg heller. Forsto en del av det, men ikke SÅ ulikt norsk at man ikke skjønner noe. Jeg har aldri tenkt å aldri tenke på noe. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å svømme til Island. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) Vil veldig gjerne dra til Island, men ikke over havet med egen svømmekraft. Jeg har aldri tenkt å dykke nesten i strekk til Svalbard. Endret 15. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å delta i et maraton. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å styrte en storflaske med drikke. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Tja. Vet ikke. Hvis jeg er tørst nok så kunne jeg gjort det. Jeg har aldri tenkt å gå Europa på tvers. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2018 Ikke jeg. Jeg har aldri tenkt å se Friends. Ikke min type humor. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Friends kan jeg se på en gang i blant. Helt ok humor. Jeg har aldri tenkt å se skumle grøsserfilmer alene hjemme sent på kvelden. Det er bare ikke meg. Jeg er ganske lettskremt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2018 Ingen problemer å gjøre det her. Elsker grøsser filmer. Jeg har aldri tenkt å spise meitemarksuppe. Sikkert næringsrikt, men det frister ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå