TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2020 Jeg trenger ikke å tenke på det. Har ikke jobb. Jeg har aldri tenkt å kun spise bar carolina reaper til hvær måltid. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å brenne penger på bålet. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. august 2020 Forfatter Del Skrevet 1. august 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å se på fotball. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Det gjør jeg daglig ❤️ Jeg har aldri tenkt å diskriminere noen. Lenke til kommentar
Hildran11 Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Ikke jeg heller Jeg har aldri tenkt tanken på å slutte å drikke vann. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri falt ned i en brønn... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august 2020 Forfatter Del Skrevet 4. august 2020 (endret) Jeg har falt ned, bare ikke nedi en brønn. Datt ned fra 2. etg som liten unge, barndomshjemmet til mamma. Jeg har aldri spist lasagne i min voksen alder. Har fått kvalme for det nå. Elsket det når jeg var liten barn, bare ikke nå. Endret 4. august 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Jeg liker lasagne. Jeg har aldri tenkt å skamme meg over familien min. Lenke til kommentar
Hildran11 Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt tanken på å slutte å glede meg over gaver. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri sittet i ett jagerfly... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. august 2020 Forfatter Del Skrevet 6. august 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vert i Afrika. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Det har jeg. Afrika er fantastisk ❤️ Jeg har aldri tenkt å ikke reise tilbake dit dersom sjansen byr seg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 Det er helt sikkert artig, men jeg vil ikke klare å være der altfor lenge, pga varmen. ?? Jeg har aldri tenkt å begyne å synge opera. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å svelge en hel agurk. Lenke til kommentar
Hildran11 Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt tanken på å ønske meg snø i august. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt over hvorfor mennesker har forskjellige hudfarger. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. august 2020 Forfatter Del Skrevet 11. august 2020 Det har jeg, mørkhudede har faktisk mer pigmenter enn oss hvite. Hvis jeg ikke husker helt feil nå. ? Jeg har aldri tenkt å klæ meg ut som han Donald Trump. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt over sannsynligheten for at en asteroide kommer til å treffe jorda om 24 timer. Lenke til kommentar
Hildran11 Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 Ikke keg heller. Jeg har aldri tenkt tanken på å ville reise til en annen planet. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å spise opp ett helt brød til frokost.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå