TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2020 Nja, kommer ann på. Frister ikke helt her heller. Jeg har aldri tenkt å dra å fiske med ordentlig fiskestang. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Fisketur er veldig kjedelig! Jeg har aldri tenkt å barbere av meg alt håret... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Det har jeg gjort før, i tider hvor jeg ikke hadde råd til frisør. Jeg har aldri tenkt å bevisst kaste telefonen i bakken. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å tulle-ringe til politiet... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å jobbe på fødeklinikk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2020 Hadde sikkert vært fasinerende. Men, det frister ikke her heller. Jeg har aldri tenkt å jobbe som oppkastvasker. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å begynne som trommeslager i mitt eget band. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2020 Ikke jeg heller. For det andre spiller jeg ikke i band. Jeg har aldri tenkt å kose med en sulten løve. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å trekke en tå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å trekke hele neggelen av venstre ringfingeren min igjen. Jeg gjorde det når jeg var yngre. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Høres veldig ubehagelig ut. Jeg har aldri tenkt å kle meg ut til Halloween, etter at jeg ble voksen... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Ikke jeg heller, med mindre jeg blir invitert på Halloween-fest. Jeg har aldri tenkt å arrangere fest hvor jeg er den eneste deltakeren. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2020 Scarvo skrev (2 timer siden): Ikke jeg heller, med mindre jeg blir invitert på Halloween-fest. Jeg har aldri tenkt å arrangere fest hvor jeg er den eneste deltakeren. Hvis du blir initert på halloween-fest. Hva ville du klæd deg ut som? Bare rein nysgjerrighet. Det er bare trist å arrangere fest når det er bare en person som er på den festen, seg selv. Så ikke jeg heller. Jeg har aldri poppet poppkorn på en peis med platetopp. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Det har jeg ikke planlagt. Feil tråd forresten. Jeg har aldri tenkt å poppe popkorn på peisen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2020 Har ikke peis, så ikke her heller. Jeg har aldri tenkt å gi opp kreativiteten min. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 Den er allerede manglende for meg i enkelte tilfeller. Jeg har aldri tenkt å håpe på Sharia-lover i Norge. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2020 Aldri hørt om Sharia. Så ikke her. Jeg har aldri tenkt å knuse alle dør/porter jeg ser til pinneved/splint hau. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å overnatte i en nedbrent ruin. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bytte navn til Bertil. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å barbere av meg alv håret på hodet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå