TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2020 Kan hvis jeg vil. Men, jeg orker ikke. Jeg har aldri tenkt å sove på en gørr skitten bad, der det stinker som faen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Ikke jeg heller. Det er både ekkelt og helsefarlig. Jeg har aldri tenkt å la være å gjøre rent. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å spise bare sjokolade til frokost. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2020 Ikke jeg heller. Jeg blir direkte kvalm hvis jeg spiser alt for mye sjokolade. Jeg har aldri tenkt å spise en hel badekar med reker på en dag. Det er kjempe godt, men jeg blir kvalm av å spise for mye reker også. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Ikke jeg heller. Jeg er ikke så veldig glad i reker heller. Jeg har aldri tenkt å spise mine egne tånegler. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bosette meg midt på havet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2020 (endret) WeirdFace skrev (7 timer siden): Ikke jeg heller. Jeg er ikke så veldig glad i reker heller. Jeg har aldri tenkt å spise mine egne tånegler. Det sies at det skal være næringsrikt, mener jeg har hørt det eneller annen plass. Frister ikke jeg heller for såvidt. Scarvo skrev (2 timer siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bosette meg midt på havet. Det hadde vært spesielt å ha en egen husbåt. Da kan man jo ferdes forsåvidt hvor som helst i verden. Jeg har aldri tenkt å bo midt inni byen. Endret 3. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Det kunne jeg tenke meg. Jeg har aldri tenkt å håpe på at @TheDarkSapling - SCM kjente noen som ble påvirket av gårsdagens ras på hans hjemplass. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2020 Har verken ikke hørt eller lest noe om det. Jeg har vasket klær i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (21 timer siden): Jeg har vasket klær i dag. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/RRLk7A/seks-bygninger-og-en-hund-tatt-av-flere-jordras-i-alta Jeg har ikke vasket klær enda. Kom nettopp hjem fra jobb. Jeg har aldri tenkt å tatovere et øye i panna. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å spise ett helt brød til kveldsmat... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Det har jeg gjort tidligere. Jeg har aldri tenkt å gjøre det flere ganger. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2020 Scarvo skrev (11 timer siden): Det har jeg gjort tidligere. Jeg har aldri tenkt å gjøre det flere ganger. Øh, gjøre hva? ?? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Å spise et helt brød til kveldsmat. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 Scarvo skrev (22 timer siden): Å spise et helt brød til kveldsmat. Oki ?? Scarvo skrev (På 5.6.2020 den 20.50): Det har jeg gjort tidligere. Jeg har aldri tenkt å gjøre det flere ganger. Aldri spist et helt brød til kveldsmat. Jeg har aldri tenkt å pisse noen i ansiktet mens h*n sover. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ødelegge en datamaskin fordi jeg var i dårlig humør... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å delta i enkelte tråder på forumet lenger. Har puttet mange under "ignorer" den siste tiden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 Min ignorlisten er helt blank. Aldri hatt behov for å ingnorere noen. Jeg har aldri tenkt å bevist si noe dumt sånn at brukere slutter å delta. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (3 minutter siden): Min ignorlisten er helt blank. Aldri hatt behov for å ingnorere noen. Jeg har aldri tenkt å bevist si noe dumt sånn at brukere slutter å delta. Jeg har ikke ignorert noen brukere. Bare mange tråder som jeg ikke lenger kommer til å være aktiv i Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2020 Stille det ble her da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå