Scarvo Skrevet 21. april 2020 Del Skrevet 21. april 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ikke tenke i denne tråden. Lenke til kommentar
Hildran11 Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Ikke jeg heller. Umulig å ikke tenke. Jeg har aldri tenkt tanken på å knuse noe med vilje Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2020 Forfatter Del Skrevet 25. april 2020 (endret) Jeg har hatt den tanken for mange år tilbake. Sinnet mitt tok over, og knuste slasstoppen (hva nå det heter) pa en slik steteovn. Jeg har aldri tenkt tanken å fylle en stekeovn meg isopor og sette den på på høyeste temratur. Endret 25. april 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt tanken på å tømme alkohol inn i endretarmen for å bli full. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt tanken på å se hele Star Trek i strekk... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. april 2020 Forfatter Del Skrevet 27. april 2020 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt tanken i å ikke vise hensyn til andre, når de kommer med en advarsel om noe dem ikke liker. Jeg har opplevd det med en person her inne på Diskusjon.no i det siste. Når jeg har kommet med en advarsel. Har humørsvingninger nå. Ser nesten ut som jeg må nok ta en ukes fri fra Diskusjon.no ??? Endret 27. april 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Jeg er ikke involvert i hva enn det er dere krangler om. Jeg har aldri tenkt å danse på bordet inne på en restaurant. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt tanken på å smake hundekjøtt... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å lære meg å sykle på enhjulssykkel. Lenke til kommentar
Hildran11 Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt tanken på å blo gartner Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Ikke jeg heller... Jeg har aldri tenkt å hoppe på ski i Holmenkollen. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt tanken å begynne som profesjonell kampsport-utøver. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å komme for sent på jobb i morgen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2020 Ikke jeg. Har ikke fast jobb. Jeg har aldri i verden tenkt å be om +60 graders hetesommer. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ikke vurdere å flytte utenlands. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2020 Jeg har en fjern tanke om det, Island. Hvis den fortsatt der da. Har hørt at havet vil sluke Island tilslutt. Triste greier, håper ikke det skjer når jeg lever. Jeg har aldri streamet et spill under 50 sekunder. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Feil tråd. Dette er "Jeg har aldri tenkt"- tråden. Fort gjort. Jeg har heller ikke tenkt å streame noe som helst. Jeg har aldri tenkt å donere vekk alle sparepengene mine. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å prøve å spise et helt stort passasjerfly. Lenke til kommentar
Hildran11 Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Ikke jeg heller Jeg har aldri tenkt tanken på å bli dykker Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2020 Det har jeg, elsker å dykke. Jeg har aldri tenkt å flambere vekk pelsen til en rå søt kanin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå