Scarvo Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Jeg har ikke tenkt å drepe noen. Jeg har aldri tenkt å tatovere øret. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2020 Har tatovering, nei interesserer ikke å tatovere øret heller. Jeg har aldri tenkt å ta piercing i tungen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Samme her Har aldri tenk å stjele en politi bil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2020 Ikke jeg heller. Har aldri tenkt å bananere en banan. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å klatre i et fjell uten sikring. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å drikke 5 liter hjemmebrent. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri gått en lang tur i dag. Kun til butikken og tilbake. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Jeg var ute lenge i går. Jeg har aldri tenkt å ikke besvare innlegget over meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å slutte å prate. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å slå noen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2020 Forhåpentligvis ikke jeg heller. Ps: Har jo slått noen på Karatetreningen i går. Hvis det telles, da. Jeg har aldri klart å skremme meg selv. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Det har jeg. Jeg har aldri tenkt å spise rå poteter mens jeg ligger under sofaen og griner. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2020 Jeg liker å spise rå poteter. Men jeg vil ikke ligge under en safa da. Jeg har aldri bakt brød i min voksen alder. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (1 minutt siden): Jeg liker å spise rå poteter. Men jeg vil ikke ligge under en safa da. Jeg har aldri bakt brød i min voksen alder. Feil tråd Men det har jeg. Jeg har aldri tenkt å bake nå i kveld. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å lage saft av melk i steden for vann. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ta selvmord med samuraisverd. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å dra til afrika Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å gå til Kina til fots for å få coronavirus med vilje. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Arizona skrev (13 timer siden): Jeg har aldri tenkt å dra til afrika Off to the Races skrev (12 timer siden): Ikke jeg heller. Hvorfor ikke? Afrika er fantastisk ❤️ Jeg har aldri tenkt å gi sjefen min et spark i leggen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2020 Det blir veldig vanskelig hos meg. Pga jeg har ikke jobb. Det nærmeste er han som styrer karaten her jeg bor. Så med andre ord, ikke her heller. Jeg har aldri tenkt å tulle ringe til en av dere her inne på lekeplassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå