TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å sprut bæsje mens jeg hopper salto naken. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2019 Så stille det har blidt her da. ?? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 Ikke bli sur. Grunnen til at jeg av og til blir stille både her og i Bannetråden er fordi jeg ikke synes det er noe morsomt å skrive om tiss, bæsj, sæd og slike ting. Da venter jeg heller bare til noen andre har kommentert før jeg fortsetter. Det er bare meg og slik jeg føler. Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bruke 15 000 kroner på hamburgerbrød. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å åle som en slang 10000 ganger rundt jorden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å snakke kebabnorsk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2019 Aldri hørt om, så ikke her heller. Jeg har aldri tenkt å sage av meg fingrene med vilje. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å forsøke å sette fyr på snø. Lenke til kommentar
Torleif Strand Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Ikke jeg heller. Tenker aldri på tåpeligheter men kun fantasi. Jeg har aldri tenkt å fortelle vilt fremmende folk om mine ideer og begreper som ingen andre vet noe om. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2019 Det ser ikke jeg noe galt i å gjøre. Med andre ord, jeg klarer fint å gjøre det. Jeg har aldri tenkt å lage håndgranat av tarmgass. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ta på meg jobben som administrator på forumet her. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2019 Det frister heller ikke her heller. Jeg har aldri gått på balett kurs. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Feil tråd. Dette er tråden for ting du aldri har tenkt til å gjøre Jeg har aldri tenkt å melde meg på ballettkurs. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2019 Nja, ikke helt her heller. Jeg har aldri tenkt å drikke neglelakk. Lenke til kommentar
Torleif Strand Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Jeg drikker aldri neglelakk. Jeg har aldri tenkt på å skrive det i det akkurat det midt i natta og i det passende nano-sekundet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2019 Torleif Strand skrev (20 timer siden): Jeg drikker aldri neglelakk. Jeg har aldri tenkt på å skrive det i det akkurat det midt i natta og i det passende nano-sekundet. Hæ!! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Torleif Strand skrev (På 24.12.2019 den 5.18): Jeg drikker aldri neglelakk. Jeg har aldri tenkt på å skrive det i det akkurat det midt i natta og i det passende nano-sekundet. Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å boikotte Google. Lenke til kommentar
Torleif Strand Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å klø meg i hodet akkurat nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2019 Alt gjort det. Jeg har aldri tenkt å springe opp og ned kino trappa. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å knuse kaffemaskinen på jobben. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bli oprasanger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå