Scarvo Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Jeg er allerede en alv. Her, ta litt magisk tryllestøv. Jeg har aldri tenkt å ta livet 100% seriøst. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. november 2019 Forfatter Del Skrevet 28. november 2019 Kommer ann på hvordan man ser det. ??? Det er så mangt til person til person. Jeg føler meg som 20 åring i hodet selv om jeg er biologisk er 37 år. Og jeg føler at jeg tar livet mitt seriøst. Eksen min er eldere enn meg i hodet rundt 60 åra kanskje eldre, men hennes biologiske alder er 33 år. Hun føler sikkert at hun tar livet sitt seriøst. Og motsatt, i hva man syns at andre oppfører seg som barn. Jeg har aldri anklaget noen for at andre har lite kunnskap. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Feil tråd. Fort gjort. Jeg har aldri tenkt å leke med lego på bussen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2019 (endret) Nja, kanskje. Jeg har aldri tenkt å ferdes inni en lifvs farlig monster tornado. Endret 2. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ta noens liv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2019 (endret) Ikke jeg heller, selv om jeg har løst til det noen ganger. Da får det bare bli i mine tanker at jeg kverker. Han Trump, ett eksempel. Jeg har aldri sliket andres skitne navel. Endret 2. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri slikket min egen navle. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2019 Det har jeg aldri klart, for det andre, det frister ikke heller. Jeg har aldri trodd at jorden er flat. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri sett et romvesen. Bare noen som lignet på et. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri Opplevd krig Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2019 Ikke jeg heller, håper jeg ikke kommer til å gjøre det heller. Jeg har aldri vært på do langt over en time. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Det har jeg. Jeg har aldri tenkt å såre familien min. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å gyve løs på mobilen min. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å gyve løs på han over meg. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bosette meg på en båt Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å gå innbrudd hos en tilfeldig Diskusjon.no medlem. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bosette meg på en oljeplattform. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å feriere på nord eller sørpolen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2019 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å tilgrise klissete orgasme over hele leligheten/huset mitt. Endret 10. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Ikke jeg eller Jeg har aldri tenk spise BOOMER den BOOMER fra FAR CRY 5 BOOMER er en hund i FAR CRY 5 MIN BESTE VENN DER https://www.gamer.no/artikler/forsteinntrykk-ikke-den-far-cry-revolusjonen-vi-hadde-hapet-pa/433324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå