Scarvo Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bli frivillig voldtatt av en okse. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å voldta en gris. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 LOL. Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å feire påske i august. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. november 2019 Forfatter Del Skrevet 11. november 2019 Jeg feirer ikke påske lengre. Jeg har aldri tenkt å dra hjem til en tilfeldig Diskusjon.no bruker bare for å musse han/hun på munnen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Nei det har garantert ikke jeg heller tenkt å gjøre. Jeg har aldri tenkt å leke superhelt på ordentlig. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. november 2019 Forfatter Del Skrevet 11. november 2019 Kommer ann på hva slags superhelt du snakker om. Jeg kunne gjerne reddet mengde av liv, og bli sett som en helt. Jeg har aldri tenkt å hakke den nye oppdateringen til Diskusjon.no. Ser ikke noe hensikt til å gjøre det heller, jeg gleder meg til den nye oppdateringen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å fornærme administratorene bare fordi de oppdaterte Diskusjon.no. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. november 2019 Forfatter Del Skrevet 12. november 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å mislike nye oppdateringen til DN. Jeg elsker den. ?? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å gå bananas på soverommet mitt når jeg har et bilde av Lana Del Rey hengt opp der. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. november 2019 Forfatter Del Skrevet 12. november 2019 Lana er ikke min type dame da. Så ikke her. Jeg har aldri tenkt å bli en aktiv fotballspiller. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Kanskje det. Jeg har aldri tenkt å base meg selv i snøen på jobb. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. november 2019 Forfatter Del Skrevet 13. november 2019 Jeg kan base beg selv, men vil ikke. Jeg har aldri tenkt å ha sex med en tilfeldig bruker her inne på DN med uten lov. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Ikke jeg heller, vil ikke bli anmeldt for voldtekt... Jeg har aldri tenkt å ha sex med en mann. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. november 2019 Forfatter Del Skrevet 13. november 2019 NEI, vil selvsagt være hetro. Jeg har aldri tenkt å ha sex med en eldgammel person. ????? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Jeg er gammel jeg....? Jeg har aldri tenkt å ha sex bare alene. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å sprute sæd på TVen i stua. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 Helt 100% sikker på at jeg aldri heller kommer til å gjøre noe slik. Jeg har aldri tenkt å knuse et bilvindu uten god nok årsak til det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. november 2019 Forfatter Del Skrevet 24. november 2019 Samme her. Jeg har aldri tenkt å pentrere ene stol bein inni urinhullet. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 EH ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å leke julenisse og klatre ned pipa. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Kanskje det, hvis jeg får spille julenissen i en film... Jeg har aldri tenkt å være en alv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå