Scarvo Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å legge meg på en toglinje rett før toget kommer. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 (endret) Jeg har hatt slike tanker du snakker om ja, men aldri lagt en konkret plan . Så nei. Jeg har aldri rettet en pistol mot hodet mitt og nesten avfyrt. Endret 26. april 2018 av Sopptur Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. april 2018 Forfatter Del Skrevet 26. april 2018 ikke jeg heller Jeg har aldri tenkt å spise igjen en råtten belinebolle. Jeg gjorde det en geng, han som ga med den viste ikke at den var råtten. Jeg tokk et tygge og svelgte og jeg fikk en lang, veldig lang hikke anfall av den. Den hikke anfallet varte en hel arbeids dag. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Har rettet diverse mot hodet og avfyrt, MP40, Sten-gun, revolver, HK 416, Mosin Nagant, etc etc. Men dog uten patron i løpet. Jeg har ikke tenkt, ser heller ikke poenget med å spise foreldet gjærbakst SCM. Jeg har aldri tenkt å ta en ny utdanning. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å utdanne meg til å bli bygningsarbeider. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. april 2018 Forfatter Del Skrevet 28. april 2018 Har rettet diverse mot hodet og avfyrt, MP40, Sten-gun, revolver, HK 416, Mosin Nagant, etc etc. Men dog uten patron i løpet. Jeg har ikke tenkt, ser heller ikke poenget med å spise foreldet gjærbakst SCM. Jeg har aldri tenkt å ta en ny utdanning. Sa jeg ikke at han som ga meg belinebollen ikke viste at den var råttent!! Jeg syns jeg gjorde det. Så jeg kunne ikke vite at den var tåttent før jeg tokk et tygg av den. Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å utdanne meg til å bli bygningsarbeider. Jeg kunne gjerne tenkt å bli designer, men jeg vil heller ikke bli bygningsarbeider. Jeg har aldri tenkt å sove på sofaen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Jeg sover gjerne på sofaen jeg. Null stress. Jeg har aldri tenkt å si nei takk dersom jeg får sjansen til å reise til et nytt land. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Jeg sover gjerne på sofaen jeg. Null stress. Jeg har aldri tenkt å si nei takk dersom jeg får sjansen til å reise til et nytt land. Så hvis noen tilbyr deg å reise til Nord-Korea imorgen, off you go? Forsåvidt åpen for nye eventyr hvor som helst jeg også, men Amazonas har for mange farlige dyrearter til at jeg ville beveget mer der inne uten fullt verneutstyr. Jeg har aldri hatt spesielt lyst til å bade i eksotisk hav hvor der oppholder seg haier, eller i ferskvann med svære gjedder. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Jeg sover gjerne på sofaen jeg. Null stress. Jeg har aldri tenkt å si nei takk dersom jeg får sjansen til å reise til et nytt land. Så hvis noen tilbyr deg å reise til Nord-Korea imorgen, off you go? Forsåvidt åpen for nye eventyr hvor som helst jeg også, men Amazonas har for mange farlige dyrearter til at jeg ville beveget mer der inne uten fullt verneutstyr. Jeg har aldri hatt spesielt lyst til å bade i eksotisk hav hvor der oppholder seg haier, eller i ferskvann med svære gjedder. Så absolutt ja. Nord-Korea synes jeg er superspennende Og så lenge man oppfører seg noenlunde normalt, så er sjansen for å bli arrestert minimal. Liker ikke å bade offentlig generelt, så sier ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å gå ned i en massegrav igjen. (Gjort det en gang tidligere) Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Kan godt tenke meg det, ikke at anledningen byr seg så ofte dog. Jeg har aldri tenkt å lære meg å spille piano. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. april 2018 Forfatter Del Skrevet 28. april 2018 Jeg kan litt, men er ikke så super flink da. Jeg har aldri tenkt å ta livet av meg selv. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Ikke jeg heller. Jrg har aldri tenkt å få et fotballag med unger. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Ikke jeg heller. Jrg har aldri tenkt å få et fotballag med unger. Nei ikke jeg heller. Kanskje et volleyballag da. Høhøhø. (fy den var tørrere enn kjeks). Jeg har aldri tenkt å gå over en uke uten å dusje. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. april 2018 Forfatter Del Skrevet 29. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å slutte å dusje. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Å dusje er noe av det beste jeg vet, så nei. Det kommer nok ikke jeg heller til å gjøre. Jeg har aldri elsket noen mer enn jeg elsker min familie. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. april 2018 Forfatter Del Skrevet 29. april 2018 Å dusje er noe av det beste jeg vet, så nei. Det kommer nok ikke jeg heller til å gjøre. Jeg har aldri elsket noen mer enn jeg elsker min familie. Jeg skulle ønske jeg kunne elske hele min familie. Det er kun pappa og søstrene min. Men mamma derimot, da blir det veldig vanskelig. Hun har kjeftet på meg hele mitt liv. PS: Du glemmer, det skal være "har aldri tenkt". Jeg har aldri tenkt tanken å spise innmaten på en bleie. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Sorry, det går helt i ball med disse lekene. Bear with me! Jeg har heller aldri tenkt tanken på det... Jeg har aldri tenkt å slutte å bruke deodorant. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. april 2018 Forfatter Del Skrevet 29. april 2018 (endret) Jeg har farfymealergi. Jeg har aldri tenkt å lage mat av min egen hud og kjøtt. Endret 29. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bli medlem av sølvguttene. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Ikke jeg heller, tror ikke jeg hadde kommet igjennom nåløyet likevel. Jeg har aldri tenkt å bli en 50 år gammel narkoman. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå