Arizona Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Usj ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å klippe håret mitt kort Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å barbere av meg hår på armene. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Jeg endte opp med å gjøre det en gang, men har ikke gjort det på mange år og gidder ikke igjen. Jeg har aldri tenkt å besøke Nord-Korea. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg eller. Jeg har aldri tenkt stjelle bilen til naboen min Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å banke på naboens dør sammenhengende i 24 timer. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å fylle huset mitt med vann Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg heller. Gutta i Ikke gjør dette hjemme gjorde faktisk det i sesong 1, se her: Jeg har aldri tenkt å ha vannseng i huset mitt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Hvem vet hva fremtiden bringer? Jeg har aldri tenkt å spise tåneglene mine. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg heller Jeg har aldri tenkt å servere tånegler til reker. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ikke jeg heller, høres heller meningsløst ut. Jeg har aldri tenkt å spise hundekjøtt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ikke jeg eller jeg har aldri tenkt drikke hunde piss Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2019 (endret) Æsj, jeg vet hvordan lukter. Men klarer ikke å tenke tanken å drikke det, ÆSJ. :sick: :sick: Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å lage te av elefant møkk. Endret 5. oktober 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å lage kaffe av løssnus med flaggermuspiss-smak. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å løpe et maraton i Oman. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å operere inn en USB for å sette inn i en PC. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2019 Jeg har aldri tenkt å vrenge tissen min til innover tiss. Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å sprute i et nøkkelhull. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2019 Jeg har aldri tenkt å pjegge et nøkkelhull. Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å tisse på ei vifte. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å gå i Borgertoget i Kirkenes på 17 mai i 2021. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå