TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. september 2019 Forfatter Del Skrevet 28. september 2019 Jeg er litt ordblind av og til. Jeg har aldri hoppet og plasket i en vann dam. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å kassere alle CD-platene jeg har. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. september 2019 Forfatter Del Skrevet 29. september 2019 Kanskje noen av platene min, men ikke alle. Kan også gi bort noen også. Jeg har aldri tenkt å gi bort eller selle favoritt CD-platene mine. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 Ikke jeg heller. Denne kommer jeg aldri i livet til å gi bort eller selge: Dette er det beste albumet jeg har hørt i hele mitt liv. Jeg elsker dette albumet overalt på jord. Verdens vakreste album. Jeg har aldri tenkt å slå i stykker favorittplatene mine. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 (endret) Det kan jeg gjøre MR-SMS bare si i fra høgg gamle cd plater Jeg har aldri tenkt å spise kukken min bon apetit joking Endret 30. september 2019 av Jokingnutria 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Ikke jeg heller Jeg har aldri tenkt å hoppe inn i tvn min Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 (endret) Det kan jeg gjøre MR-SMS bare si i fra høgg gamle cd plater Jeg har aldri tenkt å spise kukken min bon apetit joking Da vil jeg helst høgge de gamle ubrtukelige platene fra 90-tallet. Det ville jeg ha gjort. Jeg har aldri tenkt å hoppe inn i et kamera. Endret 30. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å slikke inngangsdøra mi. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Ikke jeg heller, æsj Jeg har aldri tenkt å gå Vasaloppet med Behemoth i øra. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2019 Skal nok klare det jeg, vil nok bli litt uvant i starten da. Jeg har aldri tenkt å ha skrike opere i ørene. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å være gift med flere mennesker samtidig. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Ikke jeg heller, for det er ulovlig. Jeg har aldri tenkt å tisse på dopapirpakkene i butikkhyllene. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å male nazitegn på en kirke. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bli over religiøs, joine en sekt eller konvertere til noe. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2019 Ikke jeg heller, for det er ulovlig. Jeg har aldri tenkt å tisse på dopapirpakkene i butikkhyllene. I noen land er det faktisk lov. :wee: Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bli over religiøs, joine en sekt eller konvertere til noe. Ikke jeg heller, forholder meg til min egen tro. Jeg har aldri tenkt å dele min tro til hvem som helst. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å høre på Dance Monkey av Tones and I 100 timer i strekk. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Ha ha det kunne sikkert jeg gjort... Jeg har aldri tenkt å ta mannlige hormoner Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Ikke jeg heller selv om jeg er en mann. Jeg har aldri tenkt å bruke noe veldig dyrt som mål for skyting. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å klippe visa kortet mitt i to. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Jeg klipper mine kort i mange biter når de går ut og jeg får nye, men ikke ellers. Jeg har aldri tenkt å prøve å ta piercing på meg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå