Scarvo Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Tror ikke jeg heller har tenkt til det. Jeg har aldri tenkt å kapre en golfbil. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Ikke jeg heller. Volkswagen Golf GTE må jeg si er en ekkel bil... Jeg har aldri tenkt å kjøpe en slik bil som på bildet. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Synes VW Golf er supre biler! Jeg har aldri tenkt å kjøpe noe fra Huawei. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Synes VW Golf er supre biler! Jeg har aldri tenkt å kjøpe noe fra Huawei. Liker ikke helt GTE utgaven. Holder meg til originale Volkswagen Golf. Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å fylle diesel i en bensinbil. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Ikke jeg heller, men holder meg helst til elbil. Jeg har aldri tenkt å drikke kvikksølv. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å knekke stoler. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Det har jeg gjort før. Jeg har aldri tenkt å havne på pumping. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å leve på Trondhjems hermetikk. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å krabbe ned i pipa på huset mitt Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Ikke jeg heller. Det er julenissens jobb. Jeg har aldri tenkt å kjøpe klær større enn min størrelse. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2019 Jeg tror jeg har gjort det en gang. Første gang jeg bestilte klær fra nettet. Jeg har aldri glemt å ta på meg trusa og buksa og gått ut blant folk med uten å leggemerke til at det er noe jeg har glemt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å gå i bikini. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 HATER å gå i bikini, men har ikke noe valg hvis jeg skal ligge i sola og bli brun da Jeg har aldri tenkt å pakke meg selv i en koffert og poste meg til et land langt borte, selv om jeg avogtil har lyst Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Ikke jeg heller, kan bli litt vondt når det kommer an på hvor stor kofferten er. Høres interessant ut Jeg har aldri tenkt å betale med Monopol-penger på Rema 1000. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Hadde vært bra om det gikk ann da... Men ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å forsove meg hver dag Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å miste bussen med vilje. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å låse meg selv fast med en ekte håndjern i en alminium gelender, og der etter svelge nøkkelen hel. Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Tro det eller ei, men ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt på å kjøpe meg en Macbook av noe slag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2019 Vet ikke hva det er. Så ikke her heller. Jeg har aldri tenkt å koke min egen hånd i en kasserolle. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å kjøpe bestemor truser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå