SprengeMobil Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å drikke maling. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ikke jeg eller. jeg hadde aldri tenk spise magneter. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ikke jeg heller Jeg har aldri tenkt å jobbe med byggevarer. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å sykle uten sykkelsete Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ikke jeg heller, det blir så vondt Jeg har aldri tenkt å være med på en gjørmefestival. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Usikker. Hørtes nesten litt morsomt ut. Jeg har aldri tenkt å bedøve tannlegen. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Skulle gjerne gjort det men.... Jeg har aldri tenkt å ri på en okse. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2019 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å sykle uten sykkelsete Ikke jeg heller, vil ikke at setestangen skal spidde rompa mi. Skulle gjerne gjort det men.... Jeg har aldri tenkt å ri på en okse. Hadde sikkert vært arig, men jeg tror jeg også står over. Jeg har aldri tenkt å stappe mengder med stein inni rumpa mi. Endret 3. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ikke jeg heller. Det hadde nok ikke vært no godt. Jeg har aldri tenkt å spise 1 liter is på en gang Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ìkke jeg, jeg har spist omtrent halvparten noen ganger. Jeg har aldri tenkt å spise blyanter. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å få meg jobb som predikant i Somalia. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ikke jeg heller for å si det sånn. Jeg har aldri tenkt å drikke salmiakk. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å spille fotball på grusbane. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Det har jeg gjort mange ganger. Jeg har aldri tenkt å flytte til USA. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Tja hvem vet? Jeg har aldri tenkt å stikke hodet ned i en bleiedunk. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Ikke jeg heller, æsj! Jeg har aldri tenkt å knuse gitarer. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Det har jeg gjort før, men da fordi noen den skulle kastes. Jeg har aldri tenkt å male huset rosa. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Ikke jeg heller. Nå fikk du meg til å skrive dette innlegget i rosa. Jeg har aldri tenkt å skrive mere innlegg i rosa. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Kanskje jeg skal begynne med det? Jeg har aldri tenkt å stenge meg selv inne i et fryselager Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Hvis jeg er interessert i det, så... Jeg har aldri tenkt å kun høre på NRK P2 som eneste radiokanal i en hel måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå