Arizona Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg heller.. Jeg har aldri tenkt å ligge på spikermatte Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å anlegge Hitlerbart. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å brenne opp ei ubrukelig lekehytte. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å spytte på buksa mi med vilje. Det har faktisk hent meg med uhell. Aldri gjort det med vilje heller. Ikke jeg heller... Jeg har aldri tenkt å bli isbader Det har jeg faktisk gjort. Og er ganske herlig. Men jeg vil heller ikke bli en fast isbader. Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å brenne opp ei ubrukelig lekehytte. Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å slutte å dra på besøk, selv om de har gjort det. Og skulle virkelig ønske at de også kunne kommme oftere på besøk til meg med egen initiativ. Hvorfor er verden blitt slik, det er derfor jeg ikke helt sosiale medier. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Har ikke så mange å dra på besøk til... De bor så langt unna... Jeg har aldri tenkt å bli en kaffe drikker Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Kanskje jeg er det for lengst. Jeg har aldri tenkt å ta med snø inne i huset. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Ikke jeg heller.. Blir så j... Vått Jeg har aldri tenkt å kjøpe en fiskebåt Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å banne i klasserommet når en lærer er der. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Ikke jeg heller. Ser ingen grunn til å gjøre det. Jeg har aldri tenkt å studere Biologi. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Ikke jeg heller.. Jeg har aldri tenkt å gå barbeint over en eng med kaktuser Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Ikke jeg heller. Auuuu!!! Jeg har aldri tenkt å hoppe over bord fra en båt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2019 Forfatter Del Skrevet 10. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å klæ meg ut som en realistisk ku, og si mø og bli melket. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 He he ikke jeg heller.. Jeg har aldri tenkt å legge meg i en maurtue Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å hoppe ut av et vindu på skolen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Det har jeg gjort tidligere. Men så var klasserommet i første etasje og det var mykt gress rett utenfor. Jeg har aldri tenkt å låse noen inn i et skap for så å gå vekk. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Ikke jeg heller, det vil ses på som frihetsberøvelse... Jeg har aldri tenkt å tisse i en bamsedrikkflaske. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Æsj ikke jeg heller... Jeg har aldri tenkt å melde meg på paradise hotell. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å dusje med kaldt vann. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Det har jeg gjort flere ganger tidligere. Jeg har aldri tenkt å melde meg inn i SV. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bli statsminister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå