Arizona Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Ikke jeg heller... Ødelegger jo øya da. Jeg har aldri tenkt å farge håret mitt mørkt Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å kjøpe masse magasiner. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å klippe istykker gardinene hjemme. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å trampe istykker en benk. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å male asfalten gul. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Ikke jeg heller.. Jeg har aldri tenkt å lakkere bilen min turkis Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2019 Forfatter Del Skrevet 7. april 2019 (endret) He he har ikke noe å stikke i øret eller fjeset på noen så det har jeg ikke tenkt til. Du får bare låne mannen din sinn, nei da, tuller bare. XD lol Ikke jeg heller.. Jeg har aldri tenkt å lakkere bilen min turkis Jeg har ingen bil å lakke. Jeg har aldri tenkt bruke hele dyna mi til en kose teppe/pledd. Og drege den med meg hvor enn jeg går. Endret 7. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Fnis ja kanskje det Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ligge på sofaen og se på tv en uke i strekk. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Ikke jeg heller, da mister jeg mye muskelmasse! Jeg har aldri tenkt å reise til India. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Ikke jeg heller.. Jeg har aldri tenkt å reise til Mongolia Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å abonnere på T-Series. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Ikke jeg heller for det vet jeg ikke hva er... Jeg har aldri tenkt å kvitte meg med mobilen min Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bade i gjørmevann. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april 2019 Forfatter Del Skrevet 8. april 2019 Ike jeg heller. Jeg har aldri tenkt å sove i en full stinkende søppelkonteiner. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ta taxi fra oslo til bergen Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg, det blir så dyrt! Jeg har aldri tenkt å hoppe i Holmenkollen med langrennski. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å spytte på buksa mi med vilje. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å rive i stykker aviser. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg heller... Jeg har aldri tenkt å bli isbader Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Kanskje jeg kan bli isbader. Jeg har aldri tenkt å kjøre sykkelen min i havet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå