Scarvo Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å gå i en rulletrapp med lukkede øyne. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2019 Forfatter Del Skrevet 4. april 2019 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å spise sylteagurk igjen. Æsj, jeg er ikke glad i det. Endret 4. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Ikke jeg heller. Blir dårlig bare av lukta... Jeg har aldri tenkt å spise kaviar Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Spiser tubekaviar som pålegg på brødskiva. Har ikke smakt den andre typen enda. Jeg har aldri tenkt å utløse brannalarmen på et eldresenter. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Nei uff ikke jeg heller. Det hadde vært slemt Jeg har aldri tenkt å løpe maraton Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Haha ikke jeg heller. Jeg hadde spydd etter noen kilometer. Jeg har aldri tenkt å bli Aerobic-instruktør. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Ikke jeg heller egentlig... Jeg har aldri tenkt å bli ordfører Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å stemme Arbeiderpartiet. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Ikke jeg heller... Jeg har aldri tenkt å strande på en øde øy alene. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å kjøpe en Renault Zoe. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å lukte på hornsalt igjen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Det gjør jeg, jeg liker utfordringer! Jeg har aldri tenkt å kjøre ned en alpinbakke med langrennski. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt og stupe fra danskebåten Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å løpe fort på glattisen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å gå over et islagt vann på våren. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Ikke jeg heller. Skummelt... Jeg har aldri tenkt å prøve meg som blindpassasjer. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å oppbevare Plumbo i kjøleskap. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Ikke jeg heller.. Jeg har aldri tenkt å flytte til afrika Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Jeg elsker Afrika. Flytter umiddelbart hvis jeg en gang får sjansen. Jeg har aldri tenkt å klatre inn til tigerne i Dyreparken. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bo alene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå