Arizona Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Det trenger jeg ikke... Så det har ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt og bo i leilighet Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Jeg bor i leilighet. Jeg har aldri tenkt å bo i et skur. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. april 2019 Forfatter Del Skrevet 1. april 2019 Ikke her heller. Jeg har aldri tenkt å bo i et illeluktende utedo. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Ikke jeg heller... Usj Jeg har aldri tenkt å dra på cruise ettersom jeg hater båter Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Drar hvis jeg engang får sjansen. Jeg har aldri tenkt å løpe naken langs E18 mens jeg gauler "ÅÅÅH LEVVA LIVET" Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Fnis det har ikke jeg tenkt til heller... Foretrekker å ha klærene på gitt Jeg har aldri tenkt å klatre ned i pipa på huset mitt Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Jeg er ingen julenisse så det har ikke jeg heller tenkt Jeg har aldri tenkt å knekke brillene mine i to deler. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Har ikke briller så det har jeg heller ikke tenkt til. Men knekker stadig solbriller da.. Jeg har aldri tenkt å lære meg å spille ett instrument Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Kanskje senere? Jeg har aldri tenkt å gi 50 000 til en tigger. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ikke jeg heller. Så mye penger har jeg ikke og hvis jeg hadde skulle jeg brukt det på no helt annet...Mye å fikse på Jeg har aldri tenkt å ødelegge sofaen min Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å sulte meg ihjel. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Vurderer og sulte meg litt men ikke ihjel akkurat. Jeg har aldri spist en hel pizza alene Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ikke sult deg selv Arizona. Det er virkelig ikke en sunn måte å gå ned i vekt på. Jeg har aldri tenkt å hoppe med hodet først ned i en brønn. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Joda bare litt så... Snart bikini sesong og jeg har angst... Jeg har heller ikke tenkt og hoppe ned i en brønn Jeg har aldri tenkt å hoppe på ski i holmekollen Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å smugle narkotika til Somalia. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Ikke jeg heller... Jeg har aldri tenkt å dra på hotell weekend alene. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Det hadde vært utrolig deilig. Frister faktisk å gjøre det nå som du nevner det. Jeg har aldri tenkt å kjøpe busskort i Bodø. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt og gå til Nordkapp Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bli fallskjermjeger. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å stjele noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå