Scarvo Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Hmm. Tror kanskje jeg har det. Ikke helt sikker. Jeg har aldri tenkt å stjele penger fra noen. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å kaste en ost i hodet på noen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å søke jobb hos Kondomeriet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2019 Nja, kanskje. Hadde gjort det, hvis det var den eneste jobb muligheten. Har noen idéer til nye sexleketøy. ¦3 Jeg har aldri tenkt å støtte mengde hvis på hjelpeorganisasjoner. Håller mer en nok å støtte en av dem. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Jeg skulle gjerne støttet flere jeg også men har ikke råd til mer enn 1. Jeg har aldri tenkt å slutte å gjøre mitt for en bedre verden. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Ikke jeg heller, selv om jeg ikke gjør så mye. Jeg har aldri tenkt å smake blekksprut. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Kommer til å smake på dersom det en gang blir servert. Ingen garanti for at jeg kommer til å like det. Jeg har aldri tenkt på å gjennomføre en kriminell handling. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2019 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å gå meg en tur midt på vinternatten kliss naken, når politiet er på sin nattevakt kjøring. Endret 23. mars 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å prøve noen som helst form for narkotiske stoffer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2019 Holder mer enn nok med sukker og alkohol. Skjeldent jeg drikker alkohol da. Med andre ord, ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å være over sulten, altså gå uten mat i flere dager. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å flytte utendørs. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Ikke jeg heller, liker å ha tak over hode. Jeg har aldri tenkt å gå på mont everest Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Ikke jeg heller. Så tøff og fysisk sterk er jeg ikke. Jeg har aldri tenkt å spise en kongle. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bli voksen Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Jeg er allerede voksen dessverre. Jeg har aldri tenkt å tatovere nesa mi. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Trenger ikke tro du er voksen selv om du egentlig er det. Jeg er nok mye eldre en deg men hjernen min er vel i 16 års modus fremdeles Jeg har heller ikke tenkt og tatovere nesa mi men vil gjerne ha noe på andre kroppsdeler. Jeg har aldri tenkt og ta motorsykkel lappen Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å starte en engleskole. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 He he Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å dra til Antarktis Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Kommer definitivt til å dra hvis jeg engang får sjansen. Tenk så kult å kunne si at "jeg har vært på Antarktis". Jeg har aldri tenkt å slutte å drømme om reising. Det er vanvittig gøy og spennende å komme til nye destinasjoner (synes jeg) Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Samme her. Skal aldri slutte å drømme.. Jeg har aldri tenkt å komme i fengsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå